×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی تکمیل شد

فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با صدور پیامی در خطاب به مردم استان خوزستان اظهار کرد: ماه‌هاست که کرونا این ویروس عجیب و دشمن ناپیدا محور اصلی سخنان اینجانب با شما هم استانی‌های ارجمند بوده، حال نیز نگرانی از وضعیتی که اکنون در آن به سر می‌بریم موجب شد تا چند سطری برایتان بنویسم.

این خبر خوبی نیست که به شما بگویم ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان رازی اهواز تکمیل‌شده و شماری از هم استانی‌هایمان درحال تجربه مبارزه سختی برای ادامه زندگی هستند، هر بار که به بیمارستان رازی میروم و سپس هنگام بازگشت در خیابان می‌بینم جوانی، پدری یا مادری ماسک نزده با خود می‌گویم نکند فردا آن‌ها را به جای خیابان در بیمارستان و زیر دستگاه درحالی‌که به زحمت نفس می‌کشند ملاقات کنم، نکند دوباره به روزهایی برگردیم که تمام فکر و ذکر بنده و همکارانم پیدا کردن تخت برای بستری بیماران جدید بود.

روزهای تلخ و پراسترس اردیبهشت و خرداد که خوزستان را داغدار از دست دادن شماری از عزیزانش کرد. مردم عزیز بدانید اگر قرار بر تجربه یک پیک دیگر باشد تلفات ما سنگین‌تر از پیک اول خواهد بود چراکه این‌بار دیگر خبری از آن حساسیت‌های مردمی و ترس‌ها و بیم‌ها نیست، این طبیعت پاندمی‌های سنگین ویروسی است که زمانی ضربه خود را می‌زنند که از حساس جامعه کاسته شده باشد.

از شما می‌خواهم برای حفظ سلامت خود برای بقای نفس‌های مادران و پدرانمان و کمک به کادر مجاهد و ایثارگر بهداشت و درمان، نسبت به وضعیت کرونا بی‌تفاوت نباشید و برای گذر از این روزهای سخت و رسیدن به روزهای خوبی که قرار است دوباره در کنار هم بایستیم اصول بهداشتی را مراعات کنید.

 

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.