×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برای کمک به تیم‌های نفتی تخلف نمی‌کنیم

افشین حیدری با اشاره به نامه وزیر نفت به استاندار خوزستان مبنی بر کمک استان به باشگاه نفت‌مسجدسلیمان همانند سابق، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نمی‌تواند به جای وزارت نفت تخلف کند و وزارت نفت اگر می‌خواهد به تیم‌های نفتی خوزستان کمک کند، می‌تواند به صورت مستقیم به این دو تیم کمک کند و اگر هم قصد کمک ندارد، نباید به دنبال فرار و دور زدن قانون باشد و این مسئولیت را به گردن اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بیاندازد.
وی افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به ماده ۹۴ قانون برنامه ششم توسعه پایبند است و اجازه ندارد به تیم‌های نفتی کمک کند و وزارت نفت نیز در تفاهم‌نامه هر پولی که به ما بدهد، همان پول را در همان راستا هزینه خواهیم کرد. این‌که آقای زنگنه بخواهد پولی را در قالب ورزش همگانی به ما بدهد و بعد ما آن را خرج کمک به ورزش حرفه‌ای کنیم، چنین چیزی میسر نیست و ما نمی‌توانیم جرم مرتکب شویم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: از نمایندگانی که پیگیر مشکلات تیم‌های نفتی خوزستان بودند، تشکر می‌کنم اما تاکید می‌کنم که نمی‌توانیم از قانون عدول کنیم و بهترین راه اصلاح قانون است. پس قانون را اصلاح و این فرصت را برای کمک به تیم‌های نفتی ایجاد کنند. بنابراین قرار نیست یک نفر فدای همه شود و یک مجموعه آسیب ببیند و بعد دستگاه‌های نظارتی به خاطر این‌که برخی نمی‌خواهند مسئولیت‌شان را به درستی انجام دهند، با آن مجموعه برخورد کنند.
وی گفت:‌ اعلام می‌کنم آقای زنگنه اگر می‌خواهد به تیم‌های نفتی کمک کند، به صورت مستقیم کمک کرده و ما در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان این موضوع را نمی‌پذیریم که پول ورزش همگانی را در راستای ورزش حرفه‌ای هزینه کنیم. ضمن این‌که ما این موضوع را به صورت مکتوب به دستگاه‌های نظارتی اعلام کرده‌ایم. همچنین به وزارت ورزش هم اعلام کردیم تا آقای وزیر چنین تفاهم‌نامه‌ای را امضاء نکند. سال گذشته به تیم‌های نفتی کمک کردیم و اکنون نیز دوست داریم که تیم‌های نفتی خوزستان موفق باشند اما تاکید می‌کنم که خلاف نمی‌کنیم.
منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.