×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آمار بیماران بستری درخوزستان افزایشی شد

دکتر فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران بیان کرد: افزایش آمار نشان از تغییر رفتار مردم در هفته گذشته بویژه کاهش میزان استفاده از ماسک و مسافرت به مناطق قرمز دارد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در روزهای اخیر با توجه به تعطیلات و افزایش مسافرت‌ها نگرانی از افزایش آمار مبتلایان و بستری‌ها در روزهای آینده بیشتر شده است.
وی ادامه داد: با وجود آنکه بسیاری از هیات‌ها در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده اند اما کم توجهی به مراقبت‌های بهداشتی و تجمعات چند هزار نفری بدون رعایت فاصله نگران کننده است که انتظار می‌رود در برگزاری مراسم روزهای تاسوعا و عاشورا توجه ویژه‌ای به رعایت پروتکل های بهداشتی شود.
دکتر ابول نژادیان از مردم خواست نسبت به رعایت آداب پیشگیری از ابتلا به کرونا حساسیت ویژه ای داشته باشند و بدانند تداوم روند فعلی منجر به بازگشت استان به وضعیت خطرناک خواهد شد.
وی افزود: هرگونه سهل انگاری ممکن است به قیمت از دست رفتن سلامتی خود و اطرافیان بینجامد لذا ار مردم انتظار می‌رود به فکر مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان باشند زیرا هنوز خستگی پیک طولانی گذشته از تن آنها بیرون نرفته است.
بعد از ۲ماه وضعیت قرمز کرونا در خوزستان در چند هفته اخیر روند ابتلا به کرونا در استان نزولی شد که متاسفانه در ۲روز اخیر این روند روبه افزایش است.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.