×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بهره‌برداری از ۴۳ پروژه راهداری استان خوزستان در هفته دولت

غلامعباس بهرامی‌نیا اظهارداشت : به مناسبت هفته دولت، این پروژه ها با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۶۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا شده اند.
وی افزود : این پروژه ها شامل ۲۸ پروژه روکش آسفالت به طول ۱۴۲.۷ کیلومتر در محورهای روستایی، شهری و استانی، پنج پروژه نصب نیوجرسی، سه پروژه احداث روشنایی و هفت پروژه در حوزه ابنیه فنی، پروژه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان هستند.
بهرامی نیا با اشاره به پروژه های افتتاح شده در هفته دولت گفت : ترمیم پل مربچه، تعمیرات اضطراری تونل دلا، تکمیل ساختمان راهداری مسجدسلیمان، ترمیم و مقاوم سازی عرشه فولادی پل منصوره شادگان، روکش آسفالت محورهای هویزه-رفیع، حمیدیه-خسرج، ماهشهر-بهبهان، شوشتر-ملاثانی، نصب نیوجرسی در کمربندی اندیمشک، محور اندیمشک – پل زال، اهواز – آبادان، شوشتر – اهواز و بستان سوسنگرد و نصب روشنایی در محورهای شهرستان اندیمشک از جمله پروژه های افتتاح شده و قابل بهره برداری این اداره کل در هفته دولت است.
دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.