×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
۲۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در ماهشهر به بهره‌برداری رسید

استاندار خوزستان دوشنبه در حاشیه سفر به بندرماهشهر و افتتاح پروژه‌های هفته دولت این شهرستان اظهارداشت: همزمان با دومین روز از هفته دولت، پروژه‌های عمرانی قابل توجه‌ای در زمینه خدمت‌رسانی به شهروندان شهرستان بندر ماهشهر افتتاح شد.
غلامرضا شریعتی ادامه‌داد: ۴۹ میلیارد ریال در بخش خدمات اجتماعی و بهسازی چندین روستای فاقد دهیار در شهرستان ماهشهر هزینه شد که زمینه رضایت اهالی را درپی داشته است.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه امروز نیز ۲ باب مدرسه در این شهرستان افتتاح شد، گفت: یک مدرسه ۱۰ کلاسه در بندرامام خمینی(ره) و یک مدرسه ۶ کلاسه در شهرک طالقانی برابر استانداردهای آموزشی به همراه تجهیزات لازم به بهره‌برداری رسید.
استاندار خوزستان تصریح‌کرد: همچنین در حوزه سلامت شهر ماهشهر، منازل پزشکان، مجموعه دانشکده و آموزش عالی برای تربیت پرستاران و کادر فوریت‌های پزشکی و اورژانس به بهره‌برداری رسید که این مجموعه دانشکده‌ای از مهرماه امسال می‌تواند دانشجو جذب کند.
وی اضافه‌کرد: همچنین در بندر امام خمینی(ره) در حوزه سلامت مرکز رادیولوژی، پانسیون پزشکان  و مرکز جامع سلامت افتتاح شد.
شریعتی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های بزرگ دیگری در شهرستان ماهشهر برنامه‌ریزی شده است، گفت: امیدواریم بر اساس زمان‌بندی که تعریف شده بتوان این طرح‌ها را در راستای خدمت‌رسانی به مردم آماده‌سازی کنیم.
وی یادآورشد: علاوه بر این نیز ۲ هفته پیش پروژه‌های دیگری برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی شهرستان ماهشهر آغاز شد که امید است با همراهی مجموعه صنایع مستقر در این منطقه، شاهد تحول معیشتی بسیار مناسبی برای مردم ساکن در این شهرستان باشیم.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.