×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
عملکرد خیره کننده و پیگیری های شبانه روزی مجتبی یوسفی مردم خوزستان را به آینده ی استان امیدوار کرده است

بعد از انتخابات اسفندماه و موفقیت دکتر مجتبی یوسفی جوان در انتخابات اهواز،کمتر کسی گمان می کرد که آمدن این جوان به عرصه ی نمایندگی بتواند منشا تحولات و ریشه یابی مشکلات عدیده ی اهواز و استان باشد.

اما مجتبی یوسفی جوان ظرف مدت کوتاه حضور توانست رکوردی خیره کننده و جالب در خصوص پیگیری مشکلات و معضلات استان و نیز دعوت و آوردن مسئولان ارشد کشوری برای بازدید و آشنایی از نزدیک آنها با درد مردم محروم خوزستان از خود برجای بگذارد.
آوردن مسئولان کشوری و ملی به شرکت های تولیدی خوزستان همچون گروه ملی فولاد؛لوله سازی اهواز،فولاد اکسین و نیز نیشکر هفت تپه و شنیدن درددل کارگران محروم این شرکت از نزدیک از جمله اقدامات این نماینده ی انقلابی و متعهد بوده است.

دکتر مجتبی یوسفی

تلاش ، سختکوشی و پشتکار مجتبی یوسفی در زمینه پیگیری و اجرای برنامه ها و پروژه های عمرانی و خدماتی جدید و یا نیمه کاره مانده برای ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان خوزستان و اهواز باعث محبوبیت ایشان نزد مردم و نیز امیدواری مردم خوزستان و اهواز به داشتن نماینده ای دلسوز،پیگیر،متعهد و آشنا به درد مردم گردیده است.

دکتر مجتبی یوسفی

در مجلس نیز دکتر مجتبی یوسفی ظرف مدت کم حضور عملکرد قاطعانه و قابل دفاعی داشته است بطوریکه در تماس و پرس و‌جویی که با بسیاری از نمایندگان استان های دیگر در مجلس در خصوص عملکرد نمایندگان جدید خوزستان داشتیم از ایشان به عنوان یکی از ارکان مجلس جدید و امیدهای سال های آینده ی مجلس نام بردند که این برای مردم خوزستان مایه ی مباهات و خوشنودی می باشد.
باز هم از این جوان پیگیر،دلسوز و متعصب نسبت به اوضاع معیشتی مردم خوزستان و کشور خواهیم نوشت.

۱۲ مرداد۹۹/حسام خوشبین فر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.