×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کارخانه قند اهواز بعداز ۱۵ سال در مرحله بازگشایی مجدد قرار گرفت

غلامرضا شریعتی اظهارداشت: سرمایه‌گذار این کارخانه هم‌اکنون عملیات اجرایی مربوط به آماده سازی مجدد این واحد تولیدی را بعد از ۱۵ سال آغاز کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی دوباره آن اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذار این واحد تولیدی توانایی و اهلیت لازم برای راه‌اندازی کارخانه را دارد، افزود: امیدواریم همزمان با راه‌اندازی این واحد تولیدی در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده به واسطه راه اندازی مجدد آن، شاهد ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی دیگری در استان باشیم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان خاطر نشان‌ کرد: در همین راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به همکاری با سرمایه گذاران هستند تا از این طریق، موانع ایجاد شده در مسیر واحدهای تولیدی رفع شود.

رفع مشکل مالیاتی فولاد اکسین در دست پیگیری است

استاندار خوزستان همچنین به طرح موضوع ناهماهنگی پیش آمده در زمینه پرداخت بخشی از مالیات‌ شرکت فولاد اکسین با اداره کل امور مالیاتی در آخرین نشست ستاد تسهیل استان اشاره‌کرد و افزود: در این رابطه قرار شد در هفته جاری بررسی کارشناسی در این رابطه انجام شودو موضوع تمدید مهلت به این شرکت در پرداخت مالیات‌های عقب افتاده، مورد بررسی قرار بگیرد.

شریعتی اضافه‌کرد: تلاش می‌شود تا در این رابطه تفاهم قابل قبولی بین شرکت فولاد اکسین خوزستان و اداره امور مالیاتی خوزستان شکل بگیرد تا روند پرداخت بدهی‌های مالیاتی این شرکت بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا کند.

بر اساس این گزارش، به دلیل مشکل نقدینگی فولاد اکسین خوزستان در سال‌های ۹۶ و ۹۷، پرداخت مالیات‌ تکلیفی این شرکت به تاخیر افتاد و طی توافق صورت گرفته در سال گذشته، باید این بدهی‌ در ابتدای سال ۹۹ کاملا پرداخت می‌شد.

بدهی مالیاتی شرکت فولاد اکسین به اداره کل امور مالیاتی استان خوزستان مبلغی بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

این درحالی است که مجموع پرداختی‌های مالیاتی این شرکت شامل بدهی‌های عقب افتاده و جاری به ۱۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان، اعمال مهلت ۱۸ ماهه برای پرداخت کامل بدهی‌های مالیاتی خود را خواستار شده است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.