×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
اعمال محدودیت در ۹ شهر خوزستان از فردا

رضا نجاتی اظهار کرد: اعمال محدودیت از سوی ستاد ملی کرونا به ۹ شهر و مرکز خوزستان ابلاغ شده و این محدودیت‌ها از فردا پنجشنبه (۱۲ تیرماه) اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها از فردا در مرکز استان و شهرهای آبادان، امیدیه، دزفول، رامهرمز، اندیمشک، ماهشهر، شوش، شوشتر و مسجدسلیمان اعمال می‌شود.

نجاتی بیان کرد: بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، زبانسرا، کتابخانه‌ها، خانه‌های بازی، مهد کودک ها، استخرهای سرپوشیده، سینماها، تئاتر، موزه‌ و باغ موزه، کافه ها، قهوه خانه و چایخانه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها و برگزاری آزمون های حضوری ممنوع است. همچنین کاهش فعالیت حمل و نقل دورن شهری را خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین برگزاری مراسم اجتماعی، مذهبی، فرهنگی، همایش و فعالیت باغ وحش ها و پارک های شهربازی، مراکز تفریحی آبی و باشگاه های ورزشی پر خطر مانند کشتی، جودو و کاراته ممنوع است.

نجاتی اظهار کرد: در این مدت برگزاری مراسم ترحیم و عروسی در سراسر استان خوزستان ممنوع است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: این اعمال محدودیت ها به مدت یک هفته است و پس از آن مجددا وضعیت بررسی و تصمیم گیری می شود.

نجاتی تصریح کرد: بازار و ادارات تعطیل نشدند و طبق روال قبلی فعالیت خواهند داشت.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.