×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
دادستان اهواز: پیگیر پرداخت حقوق کارگران شرکت هفت‌تپه هستیم

عباس حسینی پویا در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره چهار اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رییس قوه قضاییه دستور دادند که باید نهایت تلاش را برای ادامه روند تولید شرکت نیشکر هفت تپه داشته باشیم.

وی گفت: یک پرونده مربوط به این شرکت در تهران در دست بررسی است و در استان نیز پیگیر پرداخت حق و حقوق کارگران این شرکت هستیم.

حسینی پویا بیان کرد: دیروز پیامی را به معاون رییس قوه قضاییه ارسال کردم تا بتوانیم در این ماه حقوق معوقه کارگران را پرداخت کنیم.

حسینی پویا› دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان به عنوان نماینده رییس قوه قضاییه پیگیر مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه در خوزستان است.

رییس دادگستری خوزستان به همراه تعدادی از مسوولان خوزستان روز سه شنبه از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک‌های صنعتی اهواز دیدن کرد.

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در چند روز اخیر خواستار پرداخت سه ماه حقوق معوقه و تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی خود شده‌اند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با وسعت ۲۴ هزار هکتار، سطح زیر کشت سالانه بیش از ۱۲ هزار هکتار نیشکر و دیگر محصولات کشاورزی و چند کارخانه جانبی از بزرگترین مجتمع‌های تولیدی استان خوزستان و کشور است که نقش مهمی در تولید، اشتغال و رونق اقتصادی منطقه دارد.

هفت تپه قدیمی‌ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد و طبق اصل ۴۴ قانون اساسی اواخر سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

این شرکت در ۱۵ کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.