×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
وعده پرداخت حقوق به کارکنان آبفا زمان مشخصی ندارد/ به کارکنان فقط قول پیگیری دادیم

عادل حرباوی قائم مقام شرکت آبفا خوزستان، با تایید تاخیر پنج ماهه در پرداخت حقوق کارکنان طرحی شرکت آبفا روستایی، اظهارکرد: وضعیت کارکنان طرحی یا باید ارتقا پیدا کند و به مدت معین تبدیل شود یا کارکنان حجمی شوند، یعنی وضعیت آن سنجیده شود.

وی  با بیان اینکه شرایط یکپارچه کردن و یا تبدیل وضعیت این کارکنان را نداریم اما به دنبال حل مشکل آنان هستیم، افزود: سوابق برخی از کارکنان طرحی بالا است و حتی در شرف بازنشستگی نیز هستند.

قائم مقام شرکت آبفا خوزستان با تاکید بر اینکه این کارکنان حدود ۵ ماه هیچ گونه دریافتی نداشتند، گفت: از آنجایی که پرداخت حقوق کارکنان طرحی از محل اعتبارات عمرانی انجام می‌شود لذا اگر سازمان برنامه بودجه در اسرع وقت به ما تخصیصی برای پرداخت حقوق ندهد احتمال رخ دادن هر  بحرانی از لحاظ قطعی آب، چالش‌های اجتماعی و… وجود دارد ضمن اینکه کارکنان، جاده مقابل شرکت آبفار را بستند.

حرباوی افزود: وعده‌هایی که به کارکنان در مورد پرداخت حقوق داده شد زمان مشخصی ندارد و تا حدودی کارکنان را آرام نمودیم.

وی بیان کرد: مجموع حقوق پرداخت عقب افتاده کارکنان ظرف ۵ ماه گذشته حدود ۱۶ تا ۱۷ میلیارد تومان است.

حرباوی با اشاره به عدم پرداخت سنوات سالیانه از سال ۹۵  عنوان کرد: از آنجایی که شرکت آبفا یک شرکت دولتی است در سال‌های گذشته اعتبارات خوبی به آن اختصاص داده نشد و در سال ۹۸ کمتر از ۱۴ درصد از اعتبارات به ما پرداخت گردید.

وی در رابطه با زمان پرداخت حقوق معوق کارکنان آبفا روستایی، گفت: ما فقط قول پیگیری به کارکنان دادیم که در صورت پرداخت اعتبار حقوق کارکنان پرداخت می‌شود.

حرباوی افزود: در خصوص دریافت اعتبارات از سازمان برنامه و بودجه نامه‌نگاری کردیم اما تا کنون پاسخی به ما داده نشده است.

روز گذشته نیروهای طرحی آبفا روستایی در اعتراض به عدم دریافت حقوق از پنج ماه گذشته و سنوات سالیانه از سال ۹۵ در مقابل شرکت آبفا روستایی تجمع کردند،  با وجود ادغام شرکت‌ آبفا روستایی و استان اما همچنان وضعیت نیروهای طرحی مشخص نشده است.

شرکت آبفا روستایی بالغ بر ۶۳۲ نیروی طرحی دارد که از شش ماه گذشته موفق به دریافت حقوق نشده‌اند در حالی که نیروهای قرارداد معین، پیمانی مشکلی برای دریافت حقوق ندارند.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.