×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
انعقاد تفاهم‌نامه ساخت سه فضای آموزشی در استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، تفاهم نامه ساخت سه فضای آموزشی با ۲۴ کلاس درس به همت خیرنیکوکار “مهران کاهکش ” و با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان منعقد شد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حاشیه این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عمل خیرخواهانه و ارزشمند این خیر مدرسه ساز بیان کرد: خیرین مدرسه ساز ایثارگرانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی از مال خود گذشته و بامشارکت خود به توسعه زیرساخت فضاهای آموزشی کشور کمک شایانی می کنند و همکاران ما در نوسازی مدارس خوزستان با تلاش و کوشش مدارسی ایمن با آخرین استانداردها را در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می دهند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه در شهرستان باوی تکمیل مدرسه شش کلاسه شیبان با زیربنای کل ۹۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال که سهم خیر ۵ میلیارد ریال و سهم دولت ۲۵ میلیارد ریال می باشد که تا مهرماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه نواب صفوی در شهرستان مسجدسلیمان در مساحت دو هزار مترمربع و با زیربنای هزار و ۶۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال که سهم خیر۳۰ میلیارد ریال و ۳۳ میلیارد سهم دولت می باشد.

قربانی ادامه داد: همچنین احداث مدرسه شش کلاسه نمره دو مسجدسلیمان با مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال که سهم خیر ۱۵ میلیارد ریال و سهم دولت ۲۰ میلیارد ریال می باشد عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.