×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۲۳ هزار بیمار حاد تنفسی در بیمارستان امیرالمومنین اهواز پذیرش شدند

دکتر صادق جلیلی افزود: از این تعداد یک هزار و ۱۲۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان  بستری شده و هشت هزار و ۱۰۷ بیمار مشکوک به این بیماری با اقدام‌های صورت گرفته به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) تامین اجتماعی اهواز به عنوان “سانترکرونا” فعال است افزود: درمانگاه‌های شهید نریمی و امام حسین (ع) وابسته به تامین اجتماعی نیز برای عملیات غربالگری ویروس کرونا فعال هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه تا کنون بیش از ۶۰ نفر از پرسنل مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند از عموم مردم خوزستان خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان و سلامتی کادر درمان این بیماری را جدی گرفته و با احساس مسئولیت و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مدافعان سلامت را در انجام رسالت خطیر خود کمک کنند.

جلیلی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به بیمه شدگان و بیماران در بالاترین سطح ممکن ، خواست و اراده مسئولان ، کارکنان و مجموعه درمان است خاطرنشان کرد: پزشکان ، پرستاران و جامعه خدوم پزشکی با فداکاری وایثار درحال خدمت جهادگونه هستند.

وی ضمن قدردانی اززحمات مدافعان سختکوش سلامت تاکید کرد:جامعه پزشکی در خط مقدم مبازره با ویروس کرونا قرار دارد و تعهد و مسئولیت پذیری و ایثار و فداکاری آنها شایسته تقدیر و تجلیل است  و تلاش می کنیم در حد توان و بضاعت ، بخشی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

بیمارستان های رازی ، امیرالمومنین(ع) ، شهید نیاکی ارتش ، فاطمه الزهرا(س) و سینا در اهواز ویژه بیماران مبتلا به کرونا هستند.
استان خوزستان دریک ماه اخیر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز گرفته است.

ویروس کرونا یا کووید۱۹ همه ابعاد و بخش‌های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان را تحت تاثیر قرار داده است.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.