×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ثبات مدیریت شهری عامل اصلی توسعه شهری است

فتح الله حاجتی با اشاره به نقش ثبات مدیریتی و آرامش در بدنه مدیریت شهری در توسعه شهری بیان کرد: وقتی در یک سازمان ثبات و آرامش حاکم باشد و مدیریت ارشد آن سازمان دغدغه ای از این بابت نداشته باشد می تواند به اجرای برنامه های خود بپردازد.

وی افزود: در حقیقت عامل اصلی توسعه و پیشرفت به ویژه در مدیریت شهری ثبات و آرامش مدیریتی است زیرا در غیر این صورت مدیریت ارشد شهری نمی تواند برنامه های خود را اجرا کند.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: در دوره پنجم شورای شهر اهواز تلاش کردیم رویه ثبات آفرینی و آرامش زایی را حاکم کنیم و بی دلیل موجب برهم زدن آرامش مدیریت کلان شهری نشویم.

حاجتی گفت: توجه به ویژه به مناطق محروم و خدمات رسانی متوازن به همه مناطق شهری اهواز و اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر است.

وی ادامه داد: طرح های بسیار خوبی در شهر اهواز در حوزه عمرانی و خدماتی تعریف شده اگر چه معتقدم باید تلاش های بیشتری برای خدمات به شهروندان اهوازی از جانب مدیریت کلان شهری صورت گیرد تا مردم بیشتر از آن منتفع شوند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره با به بازدید استاندار خوزستان و اعضای شورای شهر اهواز از سه طرح ترافیکی در هفته گذشته ، گفت: از این سه طرح به همراه استاندار خوزستان و اعضای شورای شهر از نزدیک بازدید کردیم و در جریان آخرین روند پیشرفت طرح ها قرار گرفتیم و با توجه به این بازدید می توان گفت که در آینده نزدیک تحولات مثبتی در حوزه ترافیکی و کاهش بار ترافیکی و روان شدن آن و تسهیل عبور و مرور شهروندان اهوازی صورت خواهد گرفت.

حاجتی تصریح کرد: با توجه آن که این طرح ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا صورت می گیرد و یا توجه به خوشنامی و توان اجرایی بالای این قرارگاه در اجرای طرح های عمرانی و سابقه مثبت و سازنده و اعتماد نظام و مردم به آن این حضور را به فال نیک می گیرم و آن را مایه امیدواری می دانم.

وی یادآور شد: هر کجا سپاه برای سازندگی و آبادانی پا گذاشته است خیر و برکات آن متوجه مردم شده و آثار آن تا مدت ها به جا مانده است، از این رو معتقدم باید به فراخور زمان طرح های بیشتری به این مجموعه سپرده شود.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره به ضدعفونی کردن و گندزدایی شهر توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز آن را اقدامی مثبت و ارزشمند دانست و بر ادامه آن با توجه به شلوغی اماکن و خیابان های اهواز تأکید کرد.

به گفته حاجتی شهرداری اهواز در حد مقدورات اقدامات لازم را برای مقابله با کرونا و کاهش تجمع و ترددهای غیرضروری در سطح این شهر انجام داده اما باید این اقدامات بیشتر شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.