×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
خاک و باران با هم به خوزستان می‌آیند

محمد سبزه زاری اظهار کرد: به دلیل عبور امواج ضعیف لایه میانی جو و همچنین ضرایب بالای ناپایداری، تا روز شنبه هفته آینده بارش های پراکنده و احتمال رعد و برق به ویژه در مناطق مرتفع شمالی و شرقی در استان خوزستان پیش بینی می‌شود. همچنین در این مدت، وزش بادهای متوسط و بعضا تندباد لحظه ای در اغلب نقاط خوزستان دور از انتظار نیست.

وی افزود: در این ایام به دلیل جنوبی شدن جریانات، افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و بعضا مرکزی مورد انتظار است. همچنین تا روز شنبه روند افزایش ۳ تا ۵ درجه ای دما وجود دارد.

سبزه زاری بیان کرد: ورود سامانه بارشی از اواسط روز شنبه سبب افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و ریزش تگرگ در مناطق شمالی و شرقی، ورزش بادهای متوسط تا شدید و گاهی تندباد لحظه ای در اغلب نقاط خوزستان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه شاهد برخاستن گرد و خاک در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خواهیم بود. در این ایام شمال خلیج فارس نیز مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۴.۸ و دهدز با ۱۲.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۱.۸ تا ۳۴.۸ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.