×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
فداکاران ۱۲۵ در صف اهدا خون

صبح امروز (۳۰ فروردین) پرسنل سازمان آتش نشانی با تجمع در ایستگاه مرکزی این سازمان، برای شرکت در برنامه اهدا خون، حضور پیدا کردندـ

ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در این خصوص اظهار کرد: همانطور که در سطح کشور با توجه به شرایط بیماری به وجود آمده، کمبود خون به یک معضل و خطر بزرگ برای نیازمندان به خون تبدیل شده، لازم دیدیم تا بار دیگر از فداکاری آتش نشانان کمک گرفته و برای اهدا خون نقشی در حد خود ایفا
کنیم.

وی افزود: پرسنل عملیاتی و اداری سازمان با شرکت در این کار خداپسندانه و نوع دوستانه، باز هم ثابت کردند که فداکاری و نوع دوستی اولین خصیصه یک آتش نشان است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: جمعیتی که امروز در برنامه اهدا خون شرکت کردند یک سوم جمعیت کل آتش نشان ها بودند و بناست در ادوارهای مختلف از سایر ظرفیت های سازمان نیز استفاده شود.

قنبری خاطر نشان کرد: خون دادن در کنار این که کاری بزرگ بوده و در واقع به منزله نجات جان یک تا سه انسان تلقی می شود، برای سلامتی بدن نیز مفید خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: طبق برنامه ای که با سازمان انتقال خون استان داشتیم بنا شد تا آتش نشانان هر ۳ ماه، یک مرتبه برای ”اهدا خون یا همان اهدا زندگی” ، به سازمان انتقال خون مراجعه کنند.

 

فداکاران ۱۲۵ در صف اهدا خون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.