×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
حضور در بازار سرمایه موجب نظارت همگانی و عمومی بر شستا می شود

شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) متعلق به سازمان تأمین اجتماعی با سرمایه ثبتی ۸۰۰۰ میلیارد تومان یکی از بزرگترین نهادهای مالی کشور بوده که در برهه های مختلف زمانی نقش خود را به عنوان پیشرو در بسیاری از زمینه ها بخوبی ایفا کرده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین گفت: عرضه اولیه شستا در بازار سرمایه در راستای اجرای سیاست های اصولی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی شد که این مهم موجب دسترسی مردم به جزئیات عملکرد شستا و زیرمجموعه های این شرکت می شود و نظارت همگانی و عمومی را به همراه دارد.

غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در راستای حضور شستا در بورس گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) متعلق به سازمان تأمین اجتماعی با سرمایه ثبتی ۸۰۰۰ میلیارد تومان یکی از بزرگترین نهادهای مالی کشور بوده که در برهه های مختلف زمانی نقش خود را به عنوان پیشرو در بسیاری از زمینه ها بخوبی ایفا کرده است که در آخرین مرحله آن نقش بسیار بزرگی در مبارزه با بحران کرونا و پیشبرد برنامه های مختلف مربوط به جهش تولید ایفا کرده است. امروز نیز با برداشتن تمامی موانع و با صبر، کوشش و تحمل مرارت های بسیار زیاد برای تمامی ارکان آن، میرود تا با عرضه بیش از ۱۰% از سهام خود در بازار سرمایه، گام بزرگ و تحسین برانگیزی دیگری را بردارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.