×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
آخرین وضعیت غربالگری کرونا در خوزستان

دکتر مهدی حسینی‌زاده اظهار کرد: در مجموع تاکنون دو میلیون و ۸۷۷ هزار و ۱۰۰ نفر معادل ۹۵ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز توسط همکاران مراقبین سلامت، بهورزان و مراقب سلامت ماما، از طریق تماس تلفنی غربالگری شده‌اند.

وی افزود: ۳۸۵ هزار و ۹۴۲ نفر نیز معادل ۱۳ درصد از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه، از طریق سامانه سلامت نسبت به خوداظهاری اقدام کردند. البته ممکن است تعدادی از این جمعیت نیز شامل افراد غربالگری‌شده توسط همکاران ما باشند.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: حدود ۱۸ هزار و ۸۱۹ نفر از جمعیت غربالگری‌شده توسط پزشکان ما از نظر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بررسی شدند که ۲۷۷ نفر معادل ۱.۴۵ درصد از این جمعیت به بیمارستان‌ها ارجاع داده شدند.

حسینی‌زاده افزود: ۳۹ نفر نیز معادل ۰.۲ درصد به صورت سرپایی درمان شدند و به ۲ هزار و ۴۱۰ نفر معادل ۱۲.۸۱ درصد توصیه شد که مراقبت در منزل را انجام دهند. ۸۴ درصد از کسانی که نیازمند پیگیری بودند نیز از طریق سامانه ۴۰۳۰ پیگیری‌ها را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۷۴۹ نفر معادل ۷۳ درصد جمعیت غربالگری‌شده، فاقد مشکل بوده‌اند. ۵۴۷ نفر از افراد غربالگری‌شده نیز به طور قطعی به کروناویروس مبتلا بودند که ۳۷۷ نفر از این تعداد بهبود یافته‌اند.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.