×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استاندار: ورودی‌های خوزستان مسدود هستند

غلامرضا شریعتی،در حاشیه بازدید از محورهای ورودی به استان در اندیمشک، اظهار کرد: سامانه‌ای که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برای گندزدایی و ضدعفونی کردن خودروها و همچنین یک دوربین لیزری ترموسنج که قابلیت سنجش دماها را دارد، به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: ورودی‌های استان به جز برای ماشین‌های باربری، امکان پذیرش مسافرین نوروزی را ندارند. ورودی‌های اندیمشک، بهبهان، دهدز و هندیجان کاملا مسدود هستند و تنها ماشین‌های باربری که مایحتاج مردم را از بنادر استان به سایر نقاط کشور منتقل می‌کنند، می‌توانند وارد استان شوند.

وی تاکید کرد: میهمان‌خانه‌ها، هتل‌ها، مهمانسراها و مسافرخانه‌ها امکان پذیرش مسافر را ندارند. همچنین شهرداری، آموزش و پرورش و هیچ دستگاهی تسهیلاتی برای اسکان مسافران نوروزی فراهم نکرده‌اند. از این بابت با وجود اینکه مردم استان خوزستان مهمان‌نواز هستند اما برای حفظ سلامت هموطنان و هم‌استانی‌ها، مردم باید در خانه بمانند و به سفر و دید و بازدید نروند تا بتوانیم بر این ویروس فائق آئیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: شرایط استان به نحوی است که امکان پذیرش مسافر نوروزی را در نوروز ۹۹ نخواهیم داشت. ان‌شاالله در اعیاد نوروزی آینده، میزبانی خوبی برای مردم کشور خواهیم داشت.

شریعتی در پایان گفت: دستور داده شده که همه ورودی‌های استان حتی المقدور بسته شوند و مسافران اجازه ورود به استان ندارند، حتی اگر خوزستانی‌ها از استان خارج شوند، سعی می‌کنیم از ورود آن‌ها جلوگیری کنیم.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.