×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
تردد لنج های تجاری و خودروهای حمل کالای ملوانی در هندیجان ممنوع شد

علی بویری اظهارداشت: از بعد از ظهر امروز بازار کالای خانگی و آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، رستوران ها، کافی شاپ‌ها، قهوه خانه‌ها و کیوسک‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این نیز در سطح شهرستان تردد خودروهایی که کالای ملوانی حمل می‌کنند ممنوع اعلام شد و درصورتی که انبارها و مغازه‌هایی بدون اطلاع فرمانداری با این خودروها همکاری داشته باشند، مطابق قانون باید در انتظار برخورد شدید باشند.

تداوم آموزش‌های پیشگیری در شهرستان

فرماندار شهرستان هندجیان با اشاره به اینکه آموزش‌های پیشگیرانه به شهروندان در حال انجام است، افزود: این آموزش‎‌ها بطور مداوم از طریق کارشناسان بهداشت به صیادان، ملوانان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و دیگر شهروندان ادامه خواهد داشت.

بویری با تاکید بر اینکه در این رابطه از مردم خواسته شده تا از حضور در مراسمات، تجماعت و نشست پرهیز کنند، یادآور شد: به همین منظور نیز جلسات اداری دستگاه‌های اجرایی که غیر ضروری هستند برگزار نخواهد شد.

درخواست تامین هفت هزار ماسک برای شهروندان هندیجانی

وی همچنین از تقاضای این شهرستان برای تامین هفت هزار ماسک خبر داد و گفت: قرار است در سریعترین زمان ممکن این ماسک تامین شود تا به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان هندیجان خاطرنشان کرد: قرار است به زودی مواد شوینده مورد نیاز این شهرستان تامین خواهد شد و این درحالی است که فعالیت‌های مربوط به گمرک و بندر سجافی این شهرستان تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

تقاضای هفت هزار ماسک و مواد شوینده را داده شده و مساجد هم به مواد شوینده

توصیه شده که از مراسمات و انواع جلسات اداری و اجتماعی و غیر ضرور پرهیز شود و مردم در این زمینه آگاهی دارند

ابتلا یک نفر، تصمیم گرفته شد که بازار هندیجان و بازار خانگی خانه و آشپزخانه، دکه و کیوسک ها، به اضافه لوازم آرایش آرایشی وبهداشتی و فعالیت های گمرک هم و بندر سجافی تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

بر اساس این گزارش، تاکنون سه مورد مثبت کرونا در خوزستان تایید شده که یک نفر از آنها در اندیمشک فوت شده و ۲ بیمار دیگر در هندیجان و اهواز بستری هستند.

همچنین سه بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان گنجویان دزفول بستری هستند.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.