×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
مردم با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پیامی از مردم خوزستان و خانواده بزرگ نیشکر برای مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد. در پیام دکتر عبدعلی ناصری آمده است:

انتخابات به عنوان مظهر اراده ملّی و تجلّی مشارکت عمومی مردم در تعیین سرنوشت خود، همواره یکی از درخشان‌ترین ابعاد نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. مشارکت حداکثری مردم در آزمون بزرگ انتخابات، علاوه بر به نمایش گذاشتن اقتدار نظام و حمایت از دستاوردهای آن، لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی است که انتخابات را عرصه نمایش واقعی مردم‌سالاری دینی و اعلام وفاداری به آرمان‌های بنیانگذار فقید نظام، حضرت امام خمینی (ره) می‌دانند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیر خود، انتخابات را مظهر عظمت، اقتدار و بصیرت ملی دانستند و با تبیین خصوصیات نامزدهای شایسته مجلس، حضور پرشور و آگاهانه همه مردم در انتخابات دوم اسفند را در حل مشکلات داخلی و بین‌المللی مؤثر برشمردند و تأکید کردند: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد.

بی‌شک حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن انتخابات است و مشارکت در انتخابات، فارغ از هر سلیقه و گرایش سیاسی، اصلی مهم و مبنایی در انتخابات به شمار می‌رود. مردم استان خوزستان نیز بارها ثابت کرده اند که در تمامی دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پشتیبان ولایت و انقلاب بوده اند و در این دوره نیز همدل و هم صدا از هر جناح و ‌گروه سیاسی با حضور گسترده در پای صندوق های رای، دیگر بار حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد. همراه شدن در این آزمون بزرگ و رقم زدن حماسه‌ای دیگر در عرصه مردم‌سالاری دینی، در زمانه‌ای که شرایط منطقه و جهان، دستخوش تلاطم و تغییر بسیار است، گام استوار دیگری برای تثبیت اقتدار ملی و حرکت ایران بزرگ به سمت آینده‌ای درخشان‌تر و امیدوارتر خواهد بود.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز با تاکید بر رعایت بیطرفی در انتخابات، حضور گسترده در میدان انتخابات را، پیروی از فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر مشارکت همه مردم در پای صندوق های رأی برای نشان دادن همت و اراده خود در صیانت از اقتدار و وحدت ملی ارزیابی می کند.

خانواده بزرگ نیشکر در دوم اسفند ماه ۹۸ همانند همیشه و همپای دیگر اقشار و آحاد جامعه در رقم ‌زدن حماسه دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش خود را به نمایش خواهند گذاشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.