×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
جمهوری اسلامی ایران به قدرت تمدنی و جهانی تبدیل شده است

آیت الله عباس کعبی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز در جمع مردم گفت:۲۲ بهمن را باید به مردم فجر آفرین کشور که انقلابی بزرگ، بی‌نظیر و در مقیاس حرکت انبیاء و انقلاب‌های بزرگ بشری آفریدند تبریک گفت، اراده الهی بر این تعلق گرفت که ملت قهرمان ایران بر فرعون قرن بیستم به رهبری معمار کبیر انقلاب پیروز شود و امروز ۴۱ سال اقتدار، پیروزی، مقاومت و حماسه‌سازی را در جای جای ایران اسلامی در خوزستان قهرمان جشن بگیریم.

وی با بیان این که باید از اعماق جان و دل به ملت ایران و هویت ایران اسلامی بالید و افتخار کرد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از ۴۱ سال اقتدار و سرافرازی به قدرت تمدنی و جهانی تبدیل شده و هیمنه پوشالی استکبار جهانی آمریکا و صهیونیست‌ها را شکسته است در حالی که آمریکا به یک گروه مافیایی تبهکار که با تروریسم دولتی جنایت می‌کند تبدیل شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان ادامه داد: جنگ اقتصادی، امنیتی، سیاسی و جنگ نرم آمریکا علیه انقلاب و ملت ایران ریشه در آن دارد که انقلاب اسلامی توانسته است با اقتدار و پیروزی به رغم همه توطئه‌ها و تهدیدها ماندگار شود و در جنگ نرم اراده ملت ایران بر اراده نظام سلطه غلبه کند.

وی تصریح کرد: در مقابله با نظام اسلامی راهبر ۲۰۲۰ آمریکایی ها تسویه مافیایی به صورت پست و ناجوانمردانه است، این نشانه آن است که تحریم اقتصادی، آشوب‌های اجتماعی و مقابله نظامی و فشار دیپلماتیک به کارزار منطقه ای آمریکا برای تشکیل آسیای غربی آمریکایی جواب نداده است.

آیت الله کعبی گفت: گروه مافیایی جنایتکار، متوحش، پست و بی‌منطق ترامپ با ترور ناجوانمردانه و وحشیبانه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به طور رسمی راهبرد ترور دولتی را به عنوان تنها راه چاره آمریکایی ها اعلام کردند که این نشانه استیصال آمریکایی‌ها است.

وی گفت: امروز در ۲۲ بهمن ملت ایران در کنار سیلی محکم در عین الاسد با انتقام نرم و با راهپیمایی با شکوه و ابراز تنفر از آمریکا و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل گور ترامپ را کنده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان بیان کرد: وزارت خارجه آمریکا در بودجه ۲۰۲۰ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برای مقابله با تاثیرات نرم انقلاب اسلامی، ایجاد چالش اجتماعی، تفرقه، اختلاف و دامن زدن به نارضایت ها اختصاص داده است.

وی گفت: در مقابله با خباثت‌های آمریکا پیام راهپیمایی ملت ایران و مردم خوزستان این است که باید قوی شویم و انقلابی عمل کنیم، همانگونه که رهبر فرزانه نظام اسلامی ایران، امام خامنه‌ای فرمود اگر قوی شویم جنگ نمی‌شود.

آیت الله کعبی ادامه داد: اگر قوی شویم مشکلات کشور حل می شود و تهدیدات دشمن به فرصت تبدیل می‌شود بنابراین وظیفه همه ایرانی‌ها با همه گویش‌ها و سلیقه‌های مختلف مشارکت فعال در ساخت ایران آباد، مستقل، مقتدر و پیشرفته با حفظ وحدت و انسجام ملی است.

وی گفت: البته ملت ایران از ضعف مدیریت در برخی مسئولان اجرایی و ایجاد تردیدهای راهبردی از جمله طرح بحث مذاکره در اوج مبازره و مقاومت و وجود فقر و فساد و تبعیض گله‌مند است اما با این همه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر حفظ و صیانت و تداوم آرمان‌های امام، الگوی قرار دادن شهید سلیمانی، انتخاب مدیران و شکل گیری مجلس قوی تاکید می‌ کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان ادامه داد: انتخابات دوم اسفند می‌تواند نقطه عطف تحولی در حل مشکل و تحقق پیشرفت و عدالت باشد البته نگاه ملی در انتخاب نامزدهای انتخاباتی با رویکرد عدالت محوری، انقلابی‌گری، جهادی و توجه به مساله انتخاب اصلح می تواند ارمغان شکل گیری مجلس قوی و انقلابی باشد.

وی یادآور شد: نگاه قومی و قبیله‌ای به انتخابات نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند بلکه در سطح ملی نیز اثر بخش نیست.

آیت الله کعبی گفت: اقتدار و مکتب شهید سلیمانی به ویژه در میان جوانان دهه پنجم، مسیر خودسازی جمعی و جامعه پردازی ایمانی و تمدن سازی توحیدی را هموار می سازد، روحیه متعالی ملت ایران در این ۴۱ سال در مکتب راه شهیید سلیمانی تجلی پیدا کرده است، سلیمانی خلاصه فضایل شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و شهدای کشور است.

وی توضیح داد: پیام ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که این حضور شکوهمند سیاسی، قانون در انتخابت دوم اسفند با مشارکت حداکثری خودش را نشان بدهد، چراکه دشمن برنامه ریزی کرده تا مشارکت مردم کمتر شود و همانگونه که ملت تاکنون ۳۷ انتخابات را تجربه کرده انشالله در دوم اسفند نیز با مشارکت حداکثری و عمل به تکلیف شرعی در انتخابات تو دهنی مهلکی به آمریکا بزند.

آیت الله کعبی اقدرت مردم را بالاترین قدرت سیاسی دانست بیان کرد: انتخاب مردم همیشه تعیین کننده اسن و امشب سورای نگهبان نتیجه تایید صلاحیت ها را اعلام می کند یکی از برنامه های دشمن تضعیف شورای نگهبان و نهادهای انتخاباتی است، این شورا صیانت از رای ملت و نقوذ دشمن را برعهده دارد اگر شورای نگهبان نبود استبداد بر این کشور حکومت می کرد و جریان نفوذ امریکا بر کشور مسلط می شد.

وی افزود: شورای نگهبان براساس پرونده انتخاباتی نامزدها تصمیم گیری می کند نه هرآنکه تایید شود معنایش این است که صلاحیت کامل داشته باشد و نه انکه عدم احراز صلاحیت اعلام می شود یعنی صلاحیت ندارد، البته در فرآیند این مساله اشتباهاتی نیز ممکن است صورت بگیرد اما این که مسئولی بگوید این انتخابات نیست و انتصابات است و پمپو نیز این را تایید کند تضعیف نظام و حاکمیت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.