×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
اختتامیه چهارمین دوره مسابقات ورزشى کارکنان نوسازى مدارس کشور منطقه ۵

این مسابقات با همت سازمان نوسازى مدارس کشور در راستاى پرکردن اوقات فراغت و ایجاد روحیه و نشاط و شادابى کارکنان در رشته هاى مختلف تیمى و انفرادى با حضور استان هاى ایلام ، چهارمحال و بختیارى ، خوزستان ،کرمانشاه و لرستان در شهر اهواز برگزار شد.

در بخش فوتسال که بصورت دوره اى و با حضور ۵ تیم برگزار شد ، تیم لرستان به مقام نخست دست یافت و تیم هاى خوزستان و چهارمحال و بختیارى در رده هاى دوم و سوم قرار گرفتند.
تیم فوتسال کرمانشاه به عنوان تیم اخلاق و جمشید عزیزى از خوزستان با به ثمر رساندن ٧ گل در این مسابقات به عنوان آقاى گل فوتسال انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

دربخش مسابقات انفرادى و رشته تنیس روى میز گروه آقایان مجید توفیقى از چهارمحال و بختیارى و منوچهر دریایى از کرمانشاه و شهرام ابراهیمیان از چهارمحال و بختیارى به ترتیب اول تا سوم شدند و در گروه بانوان زینب زارعى از خوزستان مرضیه ضیایى از لرستان و نجمه قربانى از خوزستان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته دارت نیز در گروه آقایان عنوان قهرمانى به مهدى حاجى از لرستان رسید و جلال سلیمانى از کرمانشاه و جمال دارایى از ایلام به دومى و سومى این مسابقات اکتفا کردند. و در گروه بانوان ندا کرکئى و مرضیه انگیزه از خوزستان و فرناز گوهرى از لرستان بر سکوهاى اول تا سوم ایستادند.

در رشته شطرنج گروه آقایان محسن رحمانى نیا و نریمان رجبى از خوزستان و داریوش ملکى از لرستان به عنوان هاى اول تا سوم دست یافتند. همچنین در گروه شطرنج بانوان پریسا قبادى و مریم جهانى فر از لرستان و زینب بازرگان از خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

گفتنى است ، استان هاى خوزستان و لرستان بیشترین مدال هاى این دوره از مسابقات را کسب کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.