×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
اطلاعیه ستاد بحران خوزستان درخصوص برف و باران در شرق خوزستان

پیرو اخطاریه‌های قبلی و با توجه به اطلاعیه‌های سازمان مدیریت بحران کشور امروز شاهد رگبار باران و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ درنیمه شرقی خوزستان و خلیج فارس هستیم و بارش باران و برف در ارتفاعات شرق خوزستان نیز پیش‌بینی می‌شود.

براساس این اطلاعیه همچنین وزش باد شدید موقتی در خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود که متلاطم و مواج شدن خلیج فارس و رسیدن ارتفاع موج حداکثر ۲ تا سه متر در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۱ و۲۲ دی ۹۸) را به دنبال خواهد داشت.

ستاد بحران خوزستان در این اطلاعیه از اعضای این ستاد خواسته است که صدور پیش آگاهی، اتخاذ تمهیدات لازم و اقدامات پیشگیرانه، تداوم آماده‌باش واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان، اطلاع رسانی مستمر و ارائه توصیه‌های ایمنی به شهروندان به ویژه بیماران، سالمندان، کودکان، روستاییان، عشایر، کشاورزان، دامداران، مسافران، صیادان، رانندگان و افراد ساکن در مناطق درمعرض خطر وقوع حوادث احتمالی، اعمال محدودیت برای تردد شناورهای سبک و تفریحی و انجام فعالیت‌های شیلاتی درصورت لزوم و طبق ضوابط را در دستور کار قرار دهند.

اداره کل هواشناسی خوزستان نیز امروز اعلام کرده است: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در سطح استان به ویژه نیمه شرقی و شمال شرقی با شدت و ضعف تا اواسط وقتادامه دارد و امشب با ریزش هوای سرد شاهد افت دمای روزانه خواهیم بود.

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.