×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
دو اتوبان اصلی اهواز بنام سرداران شهید سلیمانی و المهندس

به گزارش سایت شهرداری اهواز، جلسه ی فوق العاده شورای نامگذاری با حضور فلسفی و موسوی نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، علیجانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز، اساتید دانشگاه و نمایندگان برخی ادارات کل در محل سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار گردید.

در این جلسه مصوب شد اتوبان پاسداران (حد فاصل اتوبان آیت الله بهبهانی تا پل شیبان) بنام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و در ادامه کمربندی جاده اندیمشک تا پل شیبان نیز بنام سردار شهید ابومهدی المهندس نامگذاری گردید.

در ابتدای جلسه حاضرین شهادت سردار رشید ایران، اسلام و فرمانده سپاه قدس در جریان حمله تروریستی نیروهای آمریکایی در خاک بغداد را داغ بزرگی برای ملت ایران و همه مسلمانان وانسان های آزادی خواه و استکبارستیز دانستند و این مصیبت را تسلیت گفتند.

حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.