×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخی سلبریتی‌ها ابزاری مناسب برای دشمن هستند

رئیس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: برخی شخصیت‌ها نظیر سلبریتی‌ها برای ساماندهی جنگ نرم ابزار مناسبی برای دشمن به شمار می‌روند چرا که دشمن می‌داند هیچ‌گاه با سلاح ، حریف جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی جمعه شب در آیین بزرگداشت حماسه هفتم دی ماه در مسجد غدیر اهواز اظهار داشت: این افتخار بزرگی برای استان است که مردم پیش از نهم دی ماه برای دفاع از ولایت فقیه و آرمان های نظام مردم به میدان آمدند. وی افزود: بزرگداشت ۹ دی ارادت خاص ملت ایران نسبت به ارزش های انقلاب و نظام است و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود فرمودند که ۹ دی در تاریخ ماندگار شد. رئیس مجمع عالی بسیج خوزستان ادامه داد: ۹ دی فصل بیداری است و باید این ایام با شکوه فراوان گرامی داشته شود.

 

حجت الاسلام حاجتی گفت: مردم ولایتمدار خوزستان و یادگاران دوران دفاع مقدس زودتر از سایر استان ها در صحنه حاضر شدند و از دین و این نظام اسلامی حمایت کردند، این انقلاب حسینی است و رهبرش از نوادگان سید الشهدا بوده که علم امام حسین(ع) را به دست دارد. رئیس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: دشمن در فتنه ۸۸ به جنگ ملتی آمد که در ۹ دی همان ملت مقابل دشمن به میدان آمد دشمن به صورت کامل ماهیت انقلاب اسلامی را نشناخت اما با این وجود از برخی ها بیشتر با اهداف انقلاب آشنا شد .

 

حجت الاسلام حاجتی افزود: دشمن اندیشه های جهانی امام را مطالعه کرده بود که در نسل قبل عده ای از آن غافل شدند اما نسل جدید نباید دیگر غافل شود. وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند ما در صدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و تشکیل امپراطوری اسلامی هستیم؛ دشمن این اهداف امام را مطالعه کرده و ۷۰۰ اندیشکده برای مطالعه اهداف انقلاب اسلامی تشکیل داد و به دنبال این بود که بداند دلایل توانمندی جمهوری اسلامی و عناصر قدرت این نظام چیست و کجا را باید مورد هدف قرار دهد.

 

رئیس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا گزارش ۱۳۰ صفحه ای منتشر کرده که موضوع اصلی آن پیرامون توانمندی های نظامی و دفاعی ایران است و این همان مساله ای است که از آن می ترسیدند ولی متاسفانه برخی از اخبار این زمینه در کشور ما گذرا می آید اما ثبت و و ضبط نمی شود. حجت الاسلام حاجتی تاکید کرد : جنگ سخت ، تحریم ، کودتا و تهدید در این سال ها نتیجه‌ای نداده است و ۲۴ مقام آمریکا اذعان داشتند که تحریم ها روی ایران دیگر اثری ندارد، دشمن از جنگ سخت نتیجه ای نگرفت و جنگ نرم را آغاز کرد و هدفش تضعیف اقتدار ایران بود و سه دهه در این زمینه برنامه ریزی کرده است .

 

رئیس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: عناصر خود فروخته لیبرال ابزاری برای آسیب رساندن به انقلاب به شمار می روند که دشمن روی آنها تمرکز کرده است: آن هایی که روزی از دیوار لانه جاسوسی آمریکا بالا رفتند و بعدها از این کشور عذرخواهی کردند. وی افزود: آن هایی که خوابند با بصیرت افزایی بیدار می شوند اما کسانی که خود را به خواب زده اند با هیچ صدایی بیدار نمی شوند.

 

وی افزود: دشمن در حال حاضر به دنبال یارگیری است و معاش مردم را گروگان گرفته است ولی باید بدانند که این انقلاب زمینه ساز انقلاب بزرگی است و صدای پای تحولات بزرگی به گوش می رسد. وی یادآور شد : امام خمینی(ره) یک‌ماه پیش از رحلت به مسئولان نظام گفتند این انقلاب محدود به مرزهای ایران نیست اما متاسفانه برخی ها هنوز به دنبال تحریف سخنان امام هستند. آیین بزرگداشت روز هفتم دی ماه با هدف حمایت مردم خوزستان از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی جمعه شب با حضور جمعی ای طلاب، روحانیون و مردم ولایت مدار استان در مسجد غدیر اهواز برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.