×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فدراسیون فوتبال بین مربیان تبعیض قائل نشود

 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال نباید بین مربیان تبعیض قائل شود گفت: فدراسیون به کمک دولت طلب استراماچونی را پرداخت می‌کند این درحالی است که ما هم از باشگاه طلب داریم.

به گزارش ایرنا دراگان اسکوچیچ جمعه شب در نشست خبری قبل از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز با انتقاد از فدراسیون فوتبال افزود: فدراسیون ، وزارت ورزش و وزارت خارجه بسیج شدند تا طلب استراماچونی سرمربی تیم استقلال را پرداخت کنند و این نوعی تبعیض بین مربیان است زیرا ما هم طلبی از باشگاه ایرانی داریم که باید پرداخت شود.

وی افزود: این کمک یا باید به همه شود یا به هیچکس و فرقی ندارد مربی خارجی باشد یا ایرانی و از دستگاه دیپلماسی ایران انتظار دارم بدهی من را از باشگاه های ایرانی بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه گفت:بازی مهمی پیش رو داریم و برای سه امتیاز این دیدار تلاش خواهیم کرد.ماشین سازی تیم پرتحرک و جوانی است که در چند هفته اخیر نتایج قابل قبولی را کسب کرده است.

وی افزود: تماشاگران فردا باید به گونه ای تیم را حمایت کنند که بازیکنان انگیزه را از آنها دریافت کنند.

اسکوچیچ با اشاره به نیاز صنعت نفت به بازیکنان جدید گفت: ما تیم جمع و جوری را در اختیار داربم و نیاز است چند بازیکن را جذب کنیم تا در ادامه به مشکل برنخوریم.

وی افزود: باشگاه باید مشکلات مالی تیم را برطرف کند زیرا در نیم فصل دوم نیاز به بازیکن جدید داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان درخصوص پیشنهاد تراکتورسازی به وی گفت: هشت ماه پیش این پیشنهاد ارایه شد و در استانبول هم با مدیران این تیم ملاقات داشتم ولی اکنون هدایت نفت را بر عهده دارم و تمام تلاشم در راه موفقیت این تیم است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا ( شنبه)از هفته پانزدهم لیگ برتر میزبان ماشین سازی تبریز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.