×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 24 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خوزستان نقش مهمی در پیشرفت و اقتصاد کشور دارد

علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار خوزستان با حضور وزیر کشور در سالن همایش های شهید علی هاشمی استانداری، ضمن قدردانی از تلاش تمام دستگاه های اجرایی استان طی ۲ سال گذشته بیان کرد: امیدوارم مجموعه استان در کنار استاندار جدید، عملکرد خوب خود را ادامه داده و برای توسعه استان تلاش کنند.

وی افزود: موفقیت‌های دولت در سال های اخیر نتیجه رهنمودهای بزرگان و علما و نخبگان این استان است. خوزستان با بیش از پنج میلیون جمعیت و ۸۷ شهر از قومیت‌های مختلف، نقش مهمی در پیشرفت و اقتصاد کشور دارد.

استاندار پیشین خوزستان گفت: آرزوی موفقیت و بهروزی برای آقای موالی زاده دارم و امیدوارم در این مسیر با توجه به مسائل فرهنگی و دینی، گام های موثری برداشته شود همچنین شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در استان باشیم.

وی افزود: پایه و اساس موفقیت های ما توجه به ولایت و مردم بوده و خود را مدیون خانواده شهدا و ایثارگران می دانیم.

حسینی محراب گفت: با نوآوری و خلاقیت و توجه به شرکت های دانش بنیان و پشتیبانی از یکدیگر می توان پله های ترقی را پشت سر گذاشت. باید با همدلی و صمیمیت کار را جلو برد و با توسل به اهل بیت (ع) برای سربلندی این نظام تلاش کرد.

در این مراسم باحضور وزیر کشور، علی اکبر حسینی محراب استاندار پیشین تکریم و سید محمدرضا موالی زاده به عنوان استاندار جدید خوزستان توسط وزیر کشور معارفه شد.

حسینی محراب از هشتم دی ماه ۱۴۰۱ تاکنون به عنوان استاندار خوزستان خدمت می‌کرد و سرانجام در جلسه هیات دولت سید محمدرضا موالی زاده به عنوان استاندار جدید انتخاب شد.

از جمله سوابق استاندار جدید خوزستان می‌توان به نمایندگی مردم اهواز در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، مدیر کلی سیاسی وزارت کشور و سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور الجزایر اشاره کرد.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.