×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 19 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
جوانان در انتخابات ۱۴۰۳ از یک روزنه‌ دروازه‌ای رو به توسعه گشودند

سعید رضوانی درهمایش آینده نگری جوانان خوزستان و رونمایی از سند جامع مطالبات جوانان و برنامه عملیاتی توسعه استان اظهار کرد: جوانان در انتخابات ۱۴۰۳ از یک روزنه کوچک دروازه ای برای توسعه و آبادانی ایران گشودند. زمانی که بسیاری ها نا امید بودند و فضای سرد و رخوت در جامعه سیاسی و مدنی حاکم بود، جوانان با شعار، نگاه و انرژی متفاوت، مسیر را برای آینده بهتر ایران گشودند.

وی با بیان اینکه خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز دارد، افزود: سالانه ۲۵ هزار نفر در جاده ها تلفات داریم اما باید توجه شود حدود ۸۴ هزار بازمانده از تحصیل داریم یعنی تلفات آموزش و پرورش ما از تلفات جاده ها بیشتر است که این زنگ خطری و هشدار برای آینده خوزستان است.

عضو شورای راهبردی ستاد مردمی دکتر پزشکیان در خوزستان گفت: بیش از ۹ هزار دانش آموز ترک تحصیلی داریم که شرایط برگشت به تحصیل ندارند و سن آنها از سن تحصیل عبور کرده است.

رضوانی عنوان کرد: اگر قرار است در آینده جوانی باشد که این پرچم را در دست بگیرد، باید نسل جوان جدید را حمایت و تقویت کنیم‌.

وی خاطرنشان کرد: باید به گوش پایتخت برسد تا مصائب و مسائل خوزستان ویژه تر دیده شود. همچنین درخواست به حق جوانان این است که از ظرفیت آنها استفاده شود. البته باید آموزش و رشد تعالی جوانان توجه شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.