×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
راه‌اندازی رشته حمل و نقل برای نخستین بار در یکی از هنرستان‌های اهواز

عبدالله حبیبی در آیین افزوده شدن رشته حمل و نقل در هنرستان خوارزمی ناحیه ۲ اهواز بیان کرد: رشته حمل و نقل با همکاری ۲ اداره کل آموزش پرورش و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان به رشته‌های هنرستان خوارزمی اهواز افزوده شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این رشته مهم در سایر هنرستان‌های خوزستان در آینده‌ای نزدیک راه اندازی شود و با همکاری سایر دستگاه‌های استان رشته‌های بین دستگاهی دیگری به هنرستان‌های خوزستان افزوده شود و جوانان بر اساس علاقه خود ادامه تحصیل دهند.

در ادامه این آیین مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: به واسطه جابجایی سالانه ۴۶ میلیون تن کالا و تردد سالانه ۶ میلیون مسافر در جاده‌های استان تربیت نیروی ماهر در حوزه حمل و نقل بسیار اهمیت دارد.

محمد جولانژاد با اشاره به اینکه خوزستان رتبه دوم ترانزیت کالا و رتبه ششم حمل و نقل مسافر کشور را دارد افزود: ۶۵ درصد کالاهای اساسی کشور از جاده‌های خوزستان به استان‌های دیگر منتقل می‌شود به همین دلیل شبکه حمل و نقل در استان بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: با پیگیری آموزش و پرورش خوزستان به منظور تربیت نیروهای ماهر در حوزه حمل و نقل و توسعه این چرخه در استان رشته حمل و نقل در هنرستان خوارزمی اهواز از امروز راه اندازی شد.

در خوزستان ۵۰۰ هنرستان وجود دارد و استاندار خوزستان همواره بر ایجاد هنرستان همجوار صنعت در استان تاکید دارد.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.