×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان

فواد غزیعلی اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری جابه‌جایی سه میلیون و ۱۵۸ هزار و ۸۶۵ مسافر از پایانه‌های مسافربری استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط ۳۷۲ هزار و ۱۳۶ سفر جابه‌جا شده‌اند، افزود: میزان انجام سفر از پایانه‌های مسافربری استان نیز کاهش یک درصدی نسبت به مدت مشابه را نشان می‌دهد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: در مدت زمان یاد شده بیش از دو میلیون و ۱۳۳ هزار و ۴۲۵ مسافر درون استانی و بیش از یک میلیون و ۲۵ هزار و ۴۴۰ مسافر برون استانی از پایانه‌های مسافربری استان جابه‌جا شده‌اند.

غزیعلی اضافه کرد: در شش ماه نخست امسال، ۲۴۸ هزار و ۲۷۶ بلیت اینترنتی به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشت.

وی گفت: در شش ماه نخست امسال، تخلف اضافه تناژ ۸۹۷ کامیون شناسایی شد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از صدور ۱۷۵۲۲ پروانه عبور در بازه زمانی یاد شده خبر داد و گفت: در این مدت ۴۸ هزار و ۲۵۷ کامیون به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند که از این تعداد ۴۰ هزار و ۱۲۷ کامیون قبول و ۵۴۳۲ کامیون رد شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.