×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
ایمن‌سازی ۴۶ نقطه حادثه‌خیز در اهواز

سعید حسنوند درباره نقاط حادثه‌خیز سطح استان اظهار کرد: از ابتدای مسئولیتم با تحلیل و پایش سیستم جامع تصادفات و دیگر اقدامات، ۱۴۶ نقطه حادثه‌خیز در اهواز شناسایی شده است.‌

وی افزود: تاکنون ۴۶ نقطه حادثه‌خیز اصلاح و رفع خطر شده و ۱۰۰ نقطه حادثه‌خیز باقی مانده است که مکاتبات با شهرداری اهواز انجام و مقرر شده است، شهرداری هر منطقه رفع این نقاط را انجام دهد.

رئیس پلیس راهور اهواز خاطرنشان کرد: مرجع قضائی نیز در این خصوص ورود کرده و شهرداران مناطق را نسبت به این مسئله حساس کرده است و انتظار می‌رود تا آخر سال میزان زیادی از کار انجام شود و خروجی مناسبی داشته باشیم.

حسنوند با اشاره به بعضی مشکلات این نقاط تاکید کرد: برای رفع نقاط حادثه‌خیز در بعضی مکان‌ها باید اقداماتی از جمله احداث پل عابر پیاده، روشنایی معابر، هرس درختان، خط‌کشی، نصب جداکننده، نصب سرعتکاه استاندارد و نصب علائم و تابلوهای مورد نیاز انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر تصادفات را یک مثلث در نظر بگیریم رأس آن خطای انسانی است و دو ضلع دیگر را مکان و وسیله نقلیه تشکیل می‌دهد که شاید خطای انسانی در وقوع بیش از ۷۰ تا ۷۵ درصد تصادفات نقش دارد، اما وسیله و راه هم باید به کمک راننده بیاید تا اگر وی در شرایط خاصی دچار غفلت شد یا بی‌احتیاطی کرد منجر به کشتن او نشود.

رئیس پلیس راهوار اهواز اضافه کرد: ایمن‌سازی خودروها بسیار مهم است و امیدواریم شرکت‌های تولیدکننده خودرو هرچه زودتر کیفیت خودروهای خود را به حد ایده‌آل و استاندارد جهانی برسانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.