×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
اعتماد به مودیان، بالاترین پذیرش خوداظهاری مالیاتی را در خوزستان موجب شد

علی خورشیدی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشستی که با حضور هیات رئیسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی اهواز در محل اداره کل مالیاتی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: اصناف به عنوان صاحبان مشاغل در تحقق درآمدهای مالیاتی استان سهم چهار درصدی دارند.

وی ادامه داد: اصناف بازوهای توانمندی برای اجرای سیاست ها و برنامه های توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور هستند و ظرفیت های ویژه این بخش همواره مورد توجه قرار داشته و رویکرد اداره کل امور مالیاتی خوزستان، حفظ تعامل سازنده با اصناف است.

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان در خصوص دغدغه های مطرح شده از سوی اتحادیه های صنفی افزود: پیگیری های مستمری انجام شد که ماحصل آن تفویض اختیاراتی است که در این حوزه مورد استفاده قرار گرفت.

خورشیدی ادامه داد: همچنین در روزهای پایانی مهلت ارسال اظهارنامه در سال جاری، تعدیل‌های بسیاری نسبت به سایر استان ها اعمال شد و جزو استان هایی هستیم که با اعتماد به مودیان بالاترین خود اظهاری ارائه شده با رقم مالیاتی صفر پذیرفته و بنا داریم عمده اظهارنامه های دریافتی عملکرد ۱۴۰۲ را قطعی کنیم.

خورشیدی ادامه داد: امید داریم با همکاری که بین اداره کل امور مالیاتی و مودیان وجود دارد؛ بتوانیم با بهترین کیفیت، تسریع در دادرسی و روند مختومه سازی پرونده های مطرح شده در هیات های حل اختلاف مالیاتی داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، فرصت بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی تا ۲۵ شهریورماه جاری امسال بود.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.