×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 17 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
والدین در کنار جدیت در تحصیل فرزندان خود؛ ورزش کردن آنان را فراموش نکنند

مربی جوان فوتبال خوزستان از خانواده ها خواست تا با برنامه ریزی ، دقت و وسواس زیاد وقت فرزندان خود را به سمت سویی ببرند تا در کنار درس و آموزش بتوانند در هر رشته ورزشی که دوست دارند ورزش کردن را نیز دنبال کنند.

فرزاد رشیدی ادامه داد: این یک واقعیت است که کلاس های ورزش آنهم در مدارسی با حیاط کوچک نمی تواند جوابگوی خلل زندگی آپارتمانی امروز شود همین امر می‌تواند باعث چاقی، کم تحرکی شود مساله ایی که می تواند در آینده بر زندگی نوجوانان و جوانان امروز تاثیر منفی بگذارد

این مربی جوان اضافه کرد : خوشبختانه امروزه تمام رشته های ورزشی در طول سال کلاس هایی فعال دارند که بچه ها می توانند جدای از ورزش کردن که سلامت روح و جسم را در بردارد استعداد خود را بروز و به آینده امیدوارتر باشند و نگاه آنها به ورزش (کلاسهای تابستانی) نگاهی گذرا نباشد و هدفمند ورزش کنند.

فرزاد رشیدی گفت: در این که امروزه مشکلات اقتصادی تا حدودی خانواده ها را اذیت می‌کند شکی نیست ولی خانواده ها مطمئن باشند اگر برای فرزند خود در ورزش هزینه حداقلی کنند بسیار بهتر است تا اینکه خدایی ناکرده بخواهند برای موارد آسیب زایی اجتماعی و بیماری های آینده هزینه کنند . او در پایان گفت: اگر خانواده ها سکان وقت بچه ها را در دست بگیرند بدون شک کلاسهای ورزش(هر رشته ایی) نمی تواند بر درس آنها تاثیر منفی بگذارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.