×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
تاکید فرماندار بر ریشه‌کنی دو کانون اصلی فروش موادمخدر در اهواز

سید احمد موالی‌زاده با اشاره به وضعیت فروش مواد مخدر در برخی مناطق اهواز به ویژه کوی رمضان و کوی علوی اظهار کرد: برنامه‌های زیادی برای جلوگیری از فروش مواد مخدر و برخورد با عرضه‌کنندگان مخواد مخدر در این مناطق انجام شده است، اما متاسفانه مساله تقاضا موجب شده است کوی رمضان و کوی علوی این وضعیت را پیدا کنند.

وی افزود: قبلا در کوی رمضان مساله فروش مواد مخدر وجود نداشت اما در خانه‌های تپه‌های اطراف، مواد مخدر به فروش می‌رفت و با تخریب این خانه‌ها، خرده‌فروشان مواد مخدر در کوی رمضان جمع شدند. بارها با این افراد برخورد شد و خانه‌های فروش مواد مخدر پلمب شدند، اما همچنان با این مساله مواجه هستیم.

فرماندار اهواز با اشاره به وضعیت منطقه کوی علوی هم عنوان کرد: کوی رمضان در شرق شهر و کوی علوی در غرب شهر دو منطقه‌ای هستند که دغدغه ما از نظر توزیع مواد مخدر هستند و از این مساله نگران هستیم و باید این مساله در این دو منطقه ریشه‌کن شود. نیروی انتظامی و همکاران شورای مبارزه با مواد مخدر کارهای زیادی در مبارزه با موادفروشان انجام داده‌اند و اگر این کارها انجام نمی‌شد اوضاع خیلی بدتر می‌شد.

وی بیان کرد: فروش مواد افیونی در کوی رمضان و کوی علوی عوارض زیادی از جمله ناامنی را در پی دارد و نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد؛ در این دو منطقه شبکه ریشه‌دار عرضه مواد مخدر وجود دارد اما اجازه بروز ناامنی در مناطق را نداده‌ایم و تا موردی پیش بیاید به سرعت طرح‌های ضربتی اجرا می‌شوند تا ناامنی ادامه پیدا نکند.

موالی‌زاده تصریح کرد: البته فروش مواد مخدر در دیگر مناطق حاشیه اهواز هم وجود دارد اما به دلایلی، کوی علوی و کوی رمضان دو کانون اصلی فروش مواد مخدر در اهواز هستند که به مشکلات آن مبتلا به هستیم و باید این مساله را برطرف کنیم.

 

منبع؛ ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.