×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
وقوع بیش از ۵۰۰۰ حادثه در اهواز طی ۶ ماه نخست سال جاری

کوروش سبزعلی اظهار کرد: هر ساله هفتم مهر به‌عنوان روز ملی آتش‌نشانی در نظر گرفته شده است، آتش‌نشانی یک کار پرخطر است و آتش‌نشانان برای نجات جان انسان‌ها ایثار می‌کنند.

وی افزود: آتش‌نشان‌ها زمان خطر بدون هیچ چشم‌داشتی تنها برای کمک به هم‌نوعان خود به دل خطر می‌زنند و این روز فرصتی برای تقدیر از تلاش این افراد است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به عملکرد حوزه عملیاتی این سازمان در سال جاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا شهریور، ۵۴۵۵ حادثه رخ داده است که ۳۰۵۵ حادثه مربوط به حریق و ۲۴۰۰ مورد مربوط به امدادونجات است.

سبزعلی درباره عملکرد این سازمان از سال ۱۴۰۰ تاکنون اضافه کرد: نیروهای این سازمان حضور فعال و شبانه‌روزی در زمان آب‌گرفتگی‌ها و آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌ها داشتند و با استقرار پمپ‌ها، تجهیزات و خودروهای آتش‌نشانی در این زمینه کمک کردند.

وی با اشاره به ارائه آموزش ایمنی و اصول پیشگیری از حوادث به ۱۴۰ هزار و ۸۰۷ نفر عنوان کرد: تفاهم‌نامه همکاری با آموزش‌وپرورش خوزستان برای آموزش ایمنی ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در قالب طرح همیار آتش‌نشان یکی دیگر از اقدامات این سازمان است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: در راستای مصوبه اداره کل مدیریت بحران خوزستان، کارگروه پایش ایمنی تشکیل و بازدید از ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی و اعلام نواقص ایمنی به ادارات برای اطلاع و رفع موارد، انجام شده است.

سبزعلی با اشاره به پروژه‌های شاخص این سازمان گفت: تقویت ایستگاه ساحلی پارک لاله، خرید یک دستگاه خودرو نردبان ۳۲ متری روزنبار آلمان به همراه تجهیزات اطفا در سال ۱۴۰۱، خرید و تجهیز پنج دستگاه شاسی بنز و اورهال و راه‌اندازی ۳۱ خودرو در بازه زمانی منتهی به اردیبهشت سال جاری از دیگر از اقدامات مهم و شاخص این سازمان بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.