×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 25 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
استاندار خوزستان: تجلیل از قهرمانان اقدام موثری برای تقویت روحیه ورزشکاران است

علی اکبر حسینی محراب سه شنبه شب در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مبادین جهانی، آسیایی و بازی های المپیک و پاراالمپیک بیان کرد: برگزاری چنین مراسماتی، حداقل قدردانی از تلاش های ورزشکاران است.

وی افزود: ما از حضور و معنویت قهرمانان ورزشی، جان می‌گیریم چرا که شبانه‌روز و با تمام وجود برای کسب مدال تلاش می‌کنند.

استاندار خوزستان گفت: اگرچه مقام معظم رهبری و رییس جمهور از مدال آوران ورزشی تقدیر کردند ولی ما هم وظیفه خود می‌دانیم در حد توان از این قهرمانان تشکر کنیم.

وی افزود: قهرمانان بدانند که در کنار آنها هستیم و تلاش می‌کنیم بخشی از مشکلات‌شان مرتفع شود تا با قدرت بیشتری در المپیک آینده ظاهر شوند.

حسینی محراب با اشاره به اشتغال ورزشکاران گفت: ما روی قول‌مان هستیم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. ورزشکاران برای ما بسیار عزیز بوده و می دانیم برای کسب مدال چقدر تلاش می‌کنند.

استاندار خوزستان: تجلیل از قهرمانان اقدامی موثر در جهت تقویت روحیه ورزشکاران است

 

همچنین سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تکلیف ما در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و کودک‌کش اسراییل، افشا و محکوم کردن این جنایات است و حمایت خودمان را از مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام می‌کنیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس، آغاز مقاومت جانانه ملتی مظلوم است که تنها با اتکا به خدا و اعتماد به نفس خود، هشت سال جانانه ایستادگی کرد و بهترین جوانان خود را به میدان فرستاد. امروز پیشرفت کشور مدیون ایستادگی و ایثار شهدا است لذا به خانواده شهدا افتخار می‌کنیم.

سردار شاهوارپور گفت: امروز مردم ما به قهرمانان خود افتخار می کنند چرا که پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در می آورند البته در حق برخی از ورزشکاران مان همچون صادق بیت‌سیاح اجحاف شد. بیت سیاح برای دفاع از ارزش‌ها ایستادگی کرد ولی ناجوانمردانه حق او را ضایع کردند.

وی بیان کرد: در دولت شهید رییسی کارهای بسیار خوبی در حوزه زیرساخت های ورزشی انجام شد و امیدوارم این روند در استان خوزستان، ادامه یابد. بیش از ۱۹۰ سالن ورزشی توسط سپاه ساخته‌ شده که برای استفاده عموم است.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: از باشگاه‌های استان انتظار داریم که به غیر از فوتبال در رشته‌های دیگر تیمداری کرده و به تقویت رشته های ورزشی کمک کنند.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.