×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
اجرای ۶۰ درصدی تعهد اشتغال فنی‌وحرفه‌ای خوزستان

شهرام ملائی هزاروندی  اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان متولی ارائه آموزش‌های مهارتی غیررسمی دولتی و خصوصی است و با داشتن ۵۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بیش از یک هزار و ۵۰۰ آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای آزاد بر اساس استانداردها به شاغلان بنگاه‌های اقتصادی و کارجویان در حوزه‌های کشاورزی، خدمات، صنعت و فرهنگ و هنر، آموزش مهارتی ارائه می‌کند.

وی افزود: هزینه کردن در آموزش مهارتی بهترین نوع سرمایه‌گذاری است که می‌تواند چندین برابر ارزش افزوده ایجاد کند و اقدامات فراوانی در حوزه توسعه اشتغال و کارآفرینی انجام داده‌ایم و این روند ادامه دارد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: رویکرد آموزش مهارتی مشارکتی است و با انجام آن در طول سال گذشته اشتغال‌آفرینی خوبی انجام شده است.

ملائی‌هزاروندی گفت: تاکید بر تداوم ابتکار، نوآوری و گسترش مهارت‌های فنی است و اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان آمادگی اجرای برنامه مهارتی فناورانه متناسب با مشاغل آینده و گسترش دیپلماسی مهارتی را دارد.

وی اضافه کرد: در شش ماهه سال ۱۴۰۳، هشت میلیون و ۲۰۹ هزار و ۷۵۹ نفر ساعت در دو بخش دولتی و غیر دولتی آموزش داده شده است که سه میلیون و ۴۸۱ هزار و ۲۵۶ نفر ساعت از این میزان آموزش در بخش مراکز ثابت دولتی و چهار میلیون و ۸۲۸ هزار و ۵۰۳ نفر ساعت در بخش آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای اجرایی شد.

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه آموزش مهارتی برای ۱۹ گروه هدف و با رویکرد خدمات، صنعت، فرهنگ، هنر و کشاورزی ارائه می‌شود، گفت: بر اساس سامانه رصد اشتغال، در این مدت ۲۰۰ نفر اشتغال یافته مهارتی ثبت شده است و تعهد اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان در سال‌جاری ۳۲۸ نفرات است که تاکنون ۶۰ درصد از تعهد اجرایی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.