×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
کشف محموله ۱۷ کیلو گرمی مواد مخدر شیشه در امیدیه

سردار حجت سفید پوست در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه با همکاری عوامل یگان امداد و عوامل پاسگاه انتظامی آسیاب با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابه‌جایی محموله‌ای از مواد افیونی با یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ در محور های مواصلاتی مطلع شده و وارد عمل شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور به موقع پلیس و رصد گسترده میدانی محور مورد نظر سرانجام خودرو حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی پاسگاه آسیاب شناسایی و در یک اقدام ضربتی و هماهنگ خودرو توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: پس از توقیف خودرو با هماهنگی قضائی در بازرسی ماموران پلیس از آن مقدار ۱۷ کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده و به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سردار سفید پوست با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن ها برخورد می‌کند.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.