×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بلوارهای ساحلی اهواز از عرضه‌کنندگان قلیان پاکسازی می‌شوند

علی شمس با اشاره به تجمع قلیانی‌ها در نقاط مختلف بلوارهای ساحلی در کنار رودخانه کارون اظهار کرد: پیمانکار طرح جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان در بلوار ساحلی غربی انتخاب شده و عرضه‌کنندگان قلیان در این قسمت جمع‌آوری شده‌اند و در حال حاضر پیمانکار در حال حفظ و نگهداری محیط است. اکنون تعداد کمی عرضه‌کننده قلیان در بلوار ساحلی غربی و تنها سمت اکباتان در حال فعالیت هستند اما در پارک کیانپارس قلیان‌فروشی وجود ندارد.

وی افزود: حدود ۹ ماه است که در پارک ۴۲ هکتاری منطقه ۲ اهواز دیگر عرضه‌کنندگان قلیان حضور ندارند و نگهداری این پارک به خوبی در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص فعالیت تعداد زیادی از قلیانی‌ها در بلوار شرقی گفت: برای جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان در بلوار ساحلی شرقی نیز پیمانکاری انتخاب شده است و در مرحله انعقاد قرارداد هستیم. این پیمانکار تا ۱۰ روز دیگر کار خود را برای جمع‌آوری عرضه‌کنندگان آغاز می‌کند.

شمس عنوان کرد: از ۱۵ روز تا یک ماه دیگر کار در این زمینه آغاز می‌شود و بلوارهای ساحلی کاملا از عرضه‌کنندگان قلیان پاکسازی می‌شوند و پس از آن هم نگهداری پارک‌ها و بلوارهای ساحلی برای جلوگیری از بازگشت قلیانی‌ها انجام می‌شود.

 

منبع؛ ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.