×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
مسئولان خوزستان پیگیر دریافت سهمیه استان‌های نفتخیز در برنامه هفتم توسعه باشند

حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز خوزستان در محل گیت بوستان اهواز بیان کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی از مسئولان خود انتظاراتی دارند که باید برای جلب رضایت عمومی تمامی مدیران پای کار باشند.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت پوشش حداکثری پیام رسان‌های داخلی در کشور افزود: استفاده از این نوع پیام رسان‌ها تا ۹۰ درصد افزایش یافته و به خوبی تقویت شده اند و برخی از آنها تا ۳۰ میلیون کاربر دارند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه در حال حاضر پیام رسان‌های داخلی با پیام رسان‌های خارجی رقابت می‌کنند اظهار کرد: ۵۰ درصد جامعه به پیام رسان‌های داخلی مراجعه می‌کنند.

وی تاکید کرد: پیام رسان‌های داخلی باید بر اساس قوانین جمهوری اسلامی فعالیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی به محض شروع به کار، ارتقای سلامت جامعه و ایجاد درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها را در اولویت کار خود قرار داد.

وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، پزشک خارجی در کشور بسیار زیاد بود اما در حال حاضر متخصصان و پزشکان ایرانی در کشور فعالیت دارند.

دادستان کل کشور با اشاره اینکه انقلاب اسلامی خدمات و دستاوردهای زیادی را داشته است تصریح کرد: با وجود تمام خدمات و پیشرفت‌ها، افرادی هستند که این خدمات را به هر بهانه‌ای نادیده می‌گیرند.

وی حفظ عفت عمومی و ارتقای امنیت اخلاقی را یکی از حقوق عامه تلقی کرد و ادامه داد: با اقدامات انجام شده، امنیت اخلاقی ارتقا یافته اما هنوز تکلیف از دستگاه‌های مربوطه برداشته نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی آزاد از سازمان‌های فرهنگی درخواست کرد که در انجام وظایف خود در این حوزه به خوبی فعالیت کنند.

دادستان کل کشور از دادستان‌ها درخواست کرد در برخورد با مجرم تبعیض آمیز برخورد نکنند و با همه یکسان برخورد شود و نباید بی اعتمادی در دستگاه قضا نمایان شود.

دادستان جدید مرکز خوزستان امروز در آیینی با حضور دادستان کل کشور در اهواز معرفی شد.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.