×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
استاندار: وضعیت پوشش سرویس مدارس خوزستان نگران کننده است

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: مدیر کل آموزش و پرورش استان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور در خصوص ضعف‌های پوشش سرویس مدارس سامانه سپند و بررسی این موضوع مهم به ویژه برای استان خوزستان با جمعیت بالای دانش‌آموزی تنظیم و ارسال کند.

حسینی محراب با بیان اینکه لازم است ثبت نام در سامانه سپند تمدید شود تاکید کرد: شهرداری متولی تامین سرویس مدارس است و برای جلوگیری از هرگونه کاستی و اختلال در حمل و نقل دانش آموزان باید با جدیت پای کار باشد.

وی افزود: برای شاداب‌سازی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان تمامی دستگاه‌ها پای کار باشند.

تامین سرویس دانش‌آموزی ۶۰۰ مدرسه در اهواز

رییس سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز در ادامه این نشست گفت: سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی ۶۰۰ مدرسه در اهواز تامین شده است و ۲۲ هزار نفر در سامانه سپند (سرویس مدرسه) ثبت نام کردند.

امیر صفی خانی با اشاره به اینکه پنج هزار و ۵۰۰ خودرو برای سرویس مدارس اهواز در نظر گرفته شده گفت: ۲۵ دستگاه ون نیز برای جابه جایی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از تمامی تاکسی‌های اهواز خواسته شده تا در شرکت های سرویس مدارس ثبت نام کنند و برای حمل و نقل دانش آموزان پای کار باشند.

رییس سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه از ابتدای خردادماه برای تامین سرویس مدارس اهواز اقدامات لازم انجام شده تصریح کرد: در سه نوبت سامانه سپند فعال سازی شد و تا ۱۰ شهریورماه دانش آموزان امکان ثبت نام در این سامانه را داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز پیش از این از عدم پوشش مناسب سرویس مدارس استان در بستر سامانه سپند ابراز نگرانی کرد.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.