×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
توزیع بیش از ۱۳۰۰ کولر میان مدارس خوزستان

محمد سعیدی‌پور اظهار کرد: فروردین امسال تاکنون، ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ کولر میان مدارس خوزستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای کلاس‌های بدون کولر یا تعمیری انجام شده است، افزود: همه مدارسی که مهر افتتاح می‌شود به سیستم سرمایشی مجهز است، بر اساس برآوردها برای پروژه‌های نوساز حداقل به ۶۰۰ تا ۷۰۰ کولر نیاز داریم و برنامه‌ریزی برای تأمین این کولرها انجام شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خوزستان جزو استان‌های گرم و مرطوب است و از سوی دیگر سیستم‌های سرمایشی دچار فرسایش می‌شود، سالانه نیاز به نوسازی یا تعمیر و بازسازی این سیستم‌ها وجود دارد؛ بنابراین حداقل سالانه ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ کولر برای مدارس خوزستان نیاز داریم که این تعداد کولر به جز کولرهای مورد نیاز برای مدارس نوساز است.

سعیدی‌پور تصریح کرد: به جز کولر، میز و صندلی، نیمکت، تخته وایت برد و دستگاه کپی نیز تأمین می‌شود، اما مطالبه و نیاز جدی آموزش و پرورش سیستم سرمایشی است که تلاش کرده‌ایم بخشی از نیازها را رفع کنیم.

وی تاکید کرد: با این وجود ممکن است در جایی کولر فرسوده یا سرمایش لازم را نداشته باشد؛ مدعی نیستیم نوسازی مدارس می‌تواند تمام نیاز عموم آموزش و پرورش را رفع کند و باید از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در خوزستان و خیران استفاده شود تا شاهد نارضایتی حداقلی باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: نوسازی مدارس به تنهایی قادر نیست نیاز ۵۵۰۰ فضای آموزشی معادل ۳۹ هزار کلاس درس را برای بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ دانش‌آموز تأمین و رضایت صددرصدی ایجاد کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.