×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زائران خوزستانی مراقب کلاهبرداران سایبری در ایام اربعین حسینی باشند

سرهنگ علی حسینی اظهار کرد: یکی از موارد کلاهبرداری ارسال پیامک جعلی با عنوان “ثبت نام پیاده روی اربعین” است که شیادان سایبری با ارسال پیامک‌های حاوی لینک‌ آلوده با عناوین اغوا کننده مانند “ثبت نام در پیاده‌روی اربعین” یا “وام زائران” فرد را مجاب کرده تا بر روی لینک آلوده کلیک کنند.

وی با تاکید براینکه شهروندان به هیچ وجه وارد لینک پیامک‌هایی که از سرشماره شخصی ارسال می‌شود نشوند خاطرنشان کرد: استفاده از اینترنت‌های وای‌فای عمومی رایگان هنگام پیاده‌روی اربعین یکی دیگر از مواردیست که شیادان سایبری از طریق آن امکان دسترسی به اطلاعات افراد را پیدا می کنند.

سرهنگ حسینی بابیان اینکه زائران در طول سفر زیارتی و در زمان استفاده از اینترنت‌های وای‌فای عمومی، از همراه‌ بانک خود جهت انجام فعالیت اقتصادی استفاده نکنند اظهارکرد: به هیچ وجه اطلاعات محرمانه خود را در طول راهپیمایی در تلفن همراه خود ذخیره نکرده چرا که در صورت مفقود شدن به راحتی امکان سرقت اطلاعات و محتویات داخل آن وجود دارد.

تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند. هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.