×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مخالفت نماینده اهواز با فروش استقلال ملاثانی

مجتبی یوسفی با تبریک مدال آوری فرنگی کاران خوزستانی در المپیک، اظهار کرد: با توجه به نخبه‌هایی که در حوزه ورزش داریم، اگر چهار خوزستانی در المپیک افتخار آفرینی می‌کنند، نشان از وجود ظرفیت‌های مختلف دارد؛ خوزستان علاوه بر ظرفیت در رشته‌هایی مانند کشتی، تکواندو، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و… مهد فوتبال است و تلاش کردیم کمک‌هایی از شرکت‌ها و وزارتخانه‌ها در چهارسال گذشته برای تامین منابع باشگاه‌های فوتبال خوزستان بگیریم.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های باشگاه‌های خوزستانی، استفاده از ظرفیت مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان صاحب نام خوزستانی در مدیریت باشگاه و نگه داشتن امتیاز باشگاه‌ها در خوزستان و حوزه انتخابیه اهواز بود؛  در همین راستا در چهار سال گذشته دغدغه مردم ملاثانی، در خصوص وضعیت تیم استقلال ملاثانی به حق بود زیرا این باشگاه به همت جوانان غیور ملاثانی توانست تا لیگ دسته یک برسد و از ظرفیت قانون تا پیگیری در سطح وزارتخانه برای جلوگیری از خروج این تیم از استان و حوزه انتخابیه استفاده کردیم.

نماینده مردم اهواز، کارون و باوی گفت:  اما امروز گله‌مند هستیم زیرا متوجه شدیم برخی افراد که در شهر ملاثانی بودند و مسئولیت این تیم را برعهده داشتند استقلال ملاثانی را به فروش رساندند. این تیم متعلق به مردم ملاثانی است و شفاف بگویید چقدر پول بابت آن دریافت کردید؟ به هر حال اکنون بناست به استان دیگری انتقال پیدا کند که کاملا با این کار مخالف هستیم.

او ادامه داد: تیم استقلال ملاثانی هویت فوتبالیست و ورزشکار ملاثانی است. وقتی بابت آن پول میلیاردی گرفته و فروخته شد به راحتی نمی توان جلوی انتقال آن به استان دیگر را گرفت و مدیران این تیم باید در این خصوص شفاف به مردم پاسخ دهند. شنیده می‌شود بابت فروش تیم به استان دیگر قرار است مبلغ ۴۰ میلیارد تومان گرفته شود که اگر این موضوع صحت دارد باید این پول برای زیرساخت‌های شهر ملاثانی شود چون این اعتبار را جوانان همین شهر به استقلال ملاثانی دادند.

یوسفی عنوان کرد: اگر تیم استقلال ملاثانی ارزش افزوده‌ای پیدا کرده و مشتری میلیاردی دارد به خاطر تلاش جوانان و مردم غیور مردم ملاثانی است. گر مالکان یا مدیران آن قصد فروش آن را دارند باید در شهر ملاثانی به فروش برسد و به سایر استان‌ها نباید واگذار شود.

او تاکید کرد: مخالفت خود را با فروش این تیم اعلام می‌کنم. اکنون با چه ابزاری می‌توان جلوی این کار را گرفت؟ از این جهت نخبگان باید مطالبه کنند و جلوی فروش تیم استقلال ملاثانی گرفته شود.

 

منبع؛ ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.