×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
فعالیت ۴ جایگاه سوخت سیار در مرز چذابه

علی اصغر چاغروندی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تأمین سوخت در اربعین اظهار کرد: سه جایگاه سوخت سیار در مرز چذابه در حال فعالیت است که دو جایگاه نفت و گاز عرضه می‌کنند و یک جایگاه مربوط به تأمین اتوبوس‌های درون شهری است که زائران را از پشت مرز به نقطه صفر مرزی انتقال می‌دهند.

وی افزود: جایگاه سوخت سیار دیگری برای تأمین سوخت خودروهای امدادی از جمله آمبولانس‌ها در نظر گرفته شده است؛ بنابراین در مجموع چهار جایگاه سیار برای عرضه سوخت در اربعین در مرز چذابه در نظر گرفته شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز با اشاره به فعالیت همه جایگاه‌های سوخت ثابت در مسیرهای منتهی به مرز چذابه اضافه کرد: جایگاه سوخت دیگری نیز نرسیده به مرز چذابه قرار دارد که سوخت خودروها را بدون کارت تأمین و بنزین آزاد عرضه می‌کند و در حال حاضر فعال شده است.

چاغروندی اضافه کرد: همچنین چهار نفتکش سیار سوخت‌رسان نیز برای زمانی که جایگاه‌ها شلوغ است در نظر گرفته شده‌اند تا بنزین را با قیمت آزاد و بدون نیاز به کارت عرضه کنند و زائران در صف نمانند.

وی در خصوص توزیع گاز مایع موردنیاز مواکب گفت: مواکب به هر میزان گاز مایع نیاز داشته باشند تأمین می‌شود و سقفی برای آن‌ها در نظر نگرفته‌ایم، البته باید از طریق تبلیغات اسلامی یا ستاد عتبات عالیات معرفی شوند تا گاز مورد نیاز آن‌ها به صورت رایگان در اختیار قرار گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز تاکید کرد: در حال حاضر برای تأمین سوخت مشکلی نداریم و به امید خدا مشکلی نخواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.