×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
زیرساخت‌های اربعین در شلمچه به سرعت تکمیل می‌شود

علی زارعی در نشست ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: به دلیل گرمای هوا، تدابیر لازم برای سرعت دهی در ارائه خدمات به منظور تردد هرچه راحت‌تر زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همه تلاش‌ها برای انجام فعالیت‌ها و کارهای زیرساختی برای تسهیل پیاده روی زائران اربعین است و همه امور طبق زمانبندی و به موقع انجام خواهد گرفت.

رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند با توجه به شرایط آب و هوایی و همه گیری بیماری‌های فصلی بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری در بین زوار چاره اندیشی بهداشتی و درمانی مورد نیاز نظیر ایجاد اتاق‌های سرد، استقرار اورژانس، بیمارستان و آتشنشانی در کنار بهسازی و ایجاد سرویس‌های بهداشتی و زیرساخت‌های مورد نیاز به شکل ویژه اعمال شود.

رئیس دبیرخانه قرارگاه دائمی اربعین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، خدمات دهی به زائران اربعین را یک افتخار برای سازمان منطقه آزاد اروند دانست و افزود: در ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند ضمن رعایت همه قواعد قانونی برای هزینه کردها، باید تمام تلاش و کوشش برای صرفه جویی و همچنین هزینه‌های به جا و ماندگار برای سال‌های آینده انجام شود.

تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در خوزستان هستند. هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین حسینی عازم کشور عراق می‌شوند.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.