×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
داوطلبان ‌کنکور فریب افراد سودجو را نخورند/ تلاش برای برگزاری آزمون امن و سالم

مهدی اعصامی اظهار کرد: با توجه به برخی گزارش‌ها از شدت یافتن فعالیت عوامل سودجوی مدعی تقلب در شبکه‌های اجتماعی، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از داوطلبان و خانواده‌ها انتظار دارد فریب افراد کلاهبردار و شبکه‌های متخلف مدعی تقلب در فضای مجازی را نخورند و توجه داشته باشند حتی عضویت در این شبکه‌ها نیز مشکلاتی برای داوطلبان ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: داوطلبان در یک سال و یا حتی سال‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود آماده شرکت در آزمون سراسری شده‌اند تا در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند. بنابراین تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها در این زمینه یک وظیفه ملی است.

مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان گفت: از داوطلبان درخواست می‌شود ضمن هوشیاری، فریب افراد کلاهبردار و شبکه‌های متخلف مدعی تقلب در فضای مجازی را نخورند. اقدامات شبکه‌های کلاهبردار مدعی تقلب در فضای مجازی توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رصد می‌شود.

اعصامی تاکید کرد: همکاران ما در حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش، همانند گذشته راه هرگونه خدشه و شبهه را بسته‌اند تا آزمون در امنیت و سلامت کامل برگزار شود و طبعا در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم آزمون‌های سراسری به طور قاطع با هرگونه تخلف مطابق قوانین برخورد می‌شود.

وی درباره اقدامات مهم و موثر سازمان در برگزاری آزمونی امن، گفت: تمهیدات کامل برای امنیت و سلامت آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است. بکارگیری راکت‌های سینگال یاب در جلسه برگزاری آزمون امکان استفاده از تجهیزات الکترونیکی ممنوعه در آزمون را مختل و بی‌اثر می‌کند. بنابراین لازم است والدین و داوطلبان آزمون سراسری هوشیار باشند و فریب تبلیغات کذب را نخورند.

 

منبع؛ ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.