×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
تلاش برای کاهش ترافیک مرکز شهر با تعریف پروژه‌های حمل‌ونقل

حجت‌الله سلیمانی اظهار کرد: یکی از اقداماتی که با هدف کاهش ترافیک انجام شده، فعال‌سازی پروژه BRT است که نخستین ایستگاه آن نصب و با تکمیل بخشی از پایانه‌، اتوبوس از مرکز شهر جمع‌آوری می‌شود؛ با این کار فرصت جداسازی تاکسی‌ها از سطح معابر و ورود به پایانه‌ها فراهم خواهد شد.

وی افزود: ایجاد پیاده‌راه‌ها یکی دیگر از اقدامات لازم برای کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر است که مجوزهای لازم از شورای ترافیک دریافت شده است و سال جاری پیاده‌راه‌های هسته مرکزی شهر افزایش پیدا می‌کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: ایجاد و احداث پارکینگ یکی دیگر از اقدامات لازم برای کاهش ترافیک است، چهار طبقه از پارکینگ طبقاتی طالقانی با ظرفیت ۱۸۰ خودرو به‌طور کامل آماده شده و اقدامات تکمیلی آن در حال انجام است تا به بهره‌برداری برسد، علاوه‌بر آن منابع لازم برای احداث پارکینگ جدید تأمین شده و تنها چالش آن تأمین زمین مناسب برای آن است که در حال رایزنی برای تأمین زمین و آغاز عملیات اجرایی آن هستیم.

سلیمانی اضافه کرد: بعضی خطوط اتوبوس در دوران کرونا تجمیع شد و در تلاش هستیم با افزایش ناوگان این خطوط حذف شده را به مدار بازگردانیم تا تمام محلات شهر فرصت داشتن خط اتوبوس مناسب را داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.