×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
شناسایی و احصای گلوگاه‌های فسادزا در اولویت است

یوسف محمودی در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی کارشناسان بازرسی فرمانداری های سطح استان بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه تشریح برنامه های بازرسان در سال جاری، هم اندیشی و استفاده از نظرات همه کارشناسان در پیشبرد اهداف این اداره کل بود.

وی خطاب به کارشناسان فرمانداری ها افزود: انتظار داریم که در حوزه نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها دقت و نظارت بیشتری داشته و گزارش اقدامات دستگاه‌ها را به این اداره کل ارسال کنید.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور فقید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه گفت: راه شهید جمهور ادامه داشته و سیاست و خط کاری ما همان گفتمان و سیاست دولت و استاندار مبنی بر ارتقای سلامت اداری و پیشگیری از جرایم، تخلفات و مبارزه با فساد در هر سطحی است.

وی تاکید کرد: لزوم انجام بازرسی‌های فعالانه و دارای زمانبندی از ادارات و دستگاه‌های مستقر در شهرستان، حضور در کمیسیون معاملات فرمانداری و شهرداری‌ها به عنوان عضو ناظر، پیگیری مشکلات مردمی، نظارت بر انجام ملاقات‌های عمومی مدیران، لزوم تکریم ارباب رجوع، بروز رسانی و پاسخگویی سریع به موضوعات ارسالی در کارتابل سامد و سامانه رسیدگی به شکایات وزارت کشور از جمله ماموریت‌های تعیین شده برای بازرسان شهرستانی است.

محمودی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت اساتید مجرب در جهت ارتقاء سطح عملکرد و توانمندی بازرسان، بروز رسانی اطلاعات جهت اشراف هر چه بیشتر بر قوانین، مقررات و تقویت جایگاه بازرسان از جمله اقدامات آموزشی صورت گرفته است.

استان خوزستان با ۳۱ شهرستان یکی از استان های بزرگ کشور به شمار می رود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.