×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
بانک توسعه تعاون استان خوزستان برای سومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر شد

این مراسم با حضور معاونت تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ، آقایان دکتر مصباحی مقدم عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای فقهی بانک مرکزی ، دکتر نوری معاون اقتصادی دادستان کل کشور ، رئیس اتاق تعاون کشور ، مدیر عامل صندوق ضمانت تعاون ، مشاور مردمی رئیس جمهور ، مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون و همچنین مدیران استانی ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و روسای اتاق تعاون در استان‌ها برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از جلیل کرمی به عنوان مدیریت شعب برتر بانک توسعه تعاون در ارزیابی منتهی به سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

بر اساس ارزیابی به عمل آمده از واحدهای اجرایی بانک توسعه تعاون در سراسر کشور و ارزیابی عملکرد یک ساله آنها منتهی به سال ۱۴۰۲ ، مدیریت شعب استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول شد.

گفتنی است بانک توسعه تعاون استان خوزستان برای سومین سال پیاپی این موفقیت را کسب و به عنوان استان برتر در تحقق اهداف ابلاغی برگزیده و معرفی می‌گردد.

شایان ذکر است در این مراسم از ۳ شعبه بانک توسعه تعاون استان خوزستان نیز به عنوان شعب برتر تجلیل شد.

در میان ۴۸۵ شعب این بانک در سراسر کشور ، شعب کیانپارس اهواز و رامهرمز در مجموع شاخص‌ها به عنوان شعب برتر و شعبه مرکزی اهواز به عنوان شعبه برتر در سودآوری برگزیده و از روسای آنها تجلیل شد.

جلیل کرمی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خوزستان در این مراسم ضمن قدردانی از حضور معاونت تعاون ،وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون و همچنین مدیران استانی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این موفقیت را مرهون تلاش جمعی کارکنان بانک توسعه تعاون استان خوزستان می‌دانم، وی همچنین در ادامه افزود: امروز بنده به نیابت از طرف پرسنل استان خوزستان افتخار حضور در این مراسم را دارم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.